سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمائی از اتومبیل فصل 2013 فراری

تیم اتومبیل رانی فراری از اتومبیل فراری 138f که برای مسابقات فرمول 1 سال 2013 ساخته شده است رونمائی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز،  تیم اتومبیل رانی فراری با تکیه بر این اصل که آنها باید در فصل جدید سرعت و قدرت خود را افزایش دهند از اتومبیل  مخصوص فصل 2013 رقابت جهانی فرمول یک رونمائی کردند.

 فرناندو آلونسو فصل 2012 فرمول یک را با اتومبیلی آغاز کرد که 1/5 ثانیه کندتر از اتومبیل تیم حریفشان ردبولز بود و همین موضوع سبب شد تا آنها عنوان قهرمانی این فصل را با فاصله ی تنها 3 امتیاز واگذار کنند.

رئیس این تیم در این رابطه گفت: هدف ما این بود که اتومبیلی رقابتی تر را ارایه کنیم. این اتومبیل فراری جدید ازبسیاری لحاظ بهتر از اتومبیل قبلی است البته نقاط ضعفی نیز دارد که من نسبت به آنها اصلا خوشحال نیستم .

وی در ادامه افزود: البته در موتور این اتومبیل تغییراتی بسیار زیاد و مثبتی به وجود آمده که جای امید دارد کمبود سرعت فصل قبل را جبران کند.



وي همچنین گفت: من به اتومبیل جدید مک کلارن نگاه کردم و نقاط مثبت آنها را دیدم و خواستم آنها در تیم ما هم رعایت شود. رئیس  باشگاه فراری خواسته تا تیمش بتواند بر تیم های دیگر غلبه کند.
 
وی در این رابطه افزود: سه تیم هستند که همیشه تمام رقابت ها را می برند ما باید یکی از آنها باشیم.
 
گفتنی است: راننده های تیم فراری فصل گذشته عنوان قهرمانی را با اختلاف 3 امتیاز به سباستین متل از مک کلارن و اگذار کردند./آق

برچسب ها: تیم ، اتومبیلرانی ، فراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.