سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

روند اجرای پروژه‎ها در شهرستان دشتی مطلوب است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به تاکید استاندار و پیگیری مسئولان شهرستان دشتی، روند اجرای پروژه‎ها در این شهرستان مطلوب است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شاپور رستمی امروز در دشتی اظهار داشت: در ادامه بازدیدی که در 10 روز گذشته از روستاها و مناطق شهری شهرستان دشتی داشتیم و تعهدات، قول‎ها و پیگیری‎هایی که توسط مسئولین شهرستانی و استانی و تاکیداتی که استاندار داشتند امروز بازدیدی از پروژه‎ها داشتیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: در سفر قبلی علاوه بر بحث عمران شهری و روستایی سه روستا مدنظر بود که کارها و اقدامات اساسی برای روستاهای چارک، درویشی و روستای باغان و همچنین راه دسترسی به آن روستاها بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدی که استاندار داشت و تلاش و کوششی که دستگاه‎های اجرایی به ویژه در محور اصلی آن بنیاد مسکن داشتند امروز شاهد کارهای بسیار خوبی در این سه روستاها بودیم.

رستمی ادامه داد: در مناطق شهری هم قول‎ها و وعده‎هایی که داده بودیم امروز مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه با توجه به پیگیری‎ها، روند کار را خوب دیدیم.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دستاوردهای  یک ساله ادارات شهرستان دشتی اضافه کرد: ما افتخار داشتیم که اولین پروژه دهه فجر را در شهرستان دشتی داشته باشیم.

رستمی گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای نهاد و ادارات شهرستان دشتی به نمایش گذاشته شده است و این کار بسیار خوبی است که مردم و مسئولین با تلاش دولت‎های نهم و دهه در این هفت سال اخیر آشنا شوند و جا دارد که از همه این عزیزان تقدیر کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: خوشبختانه در گوشه گوشه استان بوشهر شاهد تلاش‎ها، زحمات، افتتاح‎ها و بهره‎برداری از پروژه‎های مختلف دولت هستیم  و این برای مردم عزیز و ولایتمدار استان بوشهر مایه افتخار و امید و دلگرمی است.

رستمی با بیان اینکه در استان بوشهر پروژه‎های مختلفی در بحث آب، خاک و عمران شهری داریم خاطرنشان کرد:  در استان بوشهر 493 پروژه با اعتبار 250 میلیارد تومان در بحث عمران شهری و روستایی در حال افتتاح و بهره‎برداری است.

وی ادامه داد: این پروژه‎ها در بحث سدسازی و آبیاری زهکشی می‎توانند مفید باشند و علاوه بر پروژه‎های دهه فجر در اسفند ماه نیز شاهد اجرای پروژه‎های فراوانی در سطح استان بوشهر خواهیم بود تا مردم بتوانند از این پروژه‎ها استفاده و بهره‎برداری کنند./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.