سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود خوراکچی: گیتی پسند امتیاز بازی را از دهان شیر بیرون کشید / قضاوت اشتباه داور زحمات تيمم را هدر داد

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: داور با قبول گل گیتی پسند در دقایق پایانی تصمیم داشت اشتباه اول خود را جبران کند، تیم داوری زحمات بازیکنانم را به هدر داد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته بازی با کیفیتی انجام شد، بازیکنانم بدون در نظر گرفتن جایگاه گیتی پسند در جدول مقابل این تیم صف آرایی کردند تا بتوانند تمام توانایی خود را به اجرا بگذارند به همین سبب میثاقی که در اوایل فصل زنگ تفریح دیگر تیم ها بود موفق شد بازیکنان حرفه ای گیتی پسند را مهار کند و اجازه سلطه در زمین را به این تیم ندهند.

وی افزود: کسب امتیاز بازی برای گیتی پسند حیاتی بود این تیم به تهران آمد تا برای کاهش فاصله تا صدر جدول هرآنچه می تواند انجام دهد اما میثاق که حریف ضعیفی نبود تا دقایق پایانی بازی این اجازه را به اصفهانی ها نداد معتقدم گیتی پسند 3 امتیاز بازی را به سختی به دست آورد و آن را از دهان شیر بیرون کشید.

خوراکچی بیان داشت: در صورتیکه با بدشانسی پنالتی به دست آمده را از دست نمی دادیم بازی با نتیجه متفاوتی پایان می گرفت این بازی یا باید به نفع ما به اتمام می رسید و با تساوی تیم ها امتیازها را قسمت می کردند اما این نتیجه به دور از ذهن بود. اگر اعلام کنم که در تمام مدت بازی میثاق نسبت به گیتی پسند برتری داشت قضاوتی احساسی است اما برتری نسبی ما در این بازی از نظر کارشناسان هم پنهان نماند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق خاطرنشان کرد: مشاهده فیلم بازی گیتی پسند و صبا برای متوقف کردن این تیم در تهران کمک زیادی به ما کرد تمام نفرات حاضر در تیم باعث شدند میثاق در برابر اصفهانی ها به یک سد تبدیل شود اما تلاش ما ارزش های گیتی پسند را زیر سوال نمی برد .

**هیچ درگیری با داور نداشتم

محمود خوراکچی در خصوص داوری و حواشی ایجاد شده در بازی گفت: به دلیل ارائه یک بازی حرفه ای از سوی دو تیم داور تلاش کرد که قضاوتی شایسته بازی داشته باشد اما موفق نشد مشکلی که داوران ایرانی دارند این است که زمانیکه یک اشتباه می کنند برای جبران آن مرتکب اشتباه های دیگر می شوند در بازی روز گذشته نیز همین اتفاق افتاد داور یک خطا به نفع گیتی پسند نگرفت و در ازای آن ضربه ای را که وارد دروازه نشد گل اعلام کرد و سرنوشت بازی را تغییر داد.

وی گفت: گل دوم در حالی زده شد که داور به سبب حضور دروازه بان ما و دو مهاجم حریف هیچ گونه دیدی نسبت به صحنه نداشت ولی با وجود این توپی را که به سمت دروازه رفت گل اعلام کرد تمام حضار، کارشناسان دیدند که توپ به دروه دروازه نرفت و در حقیقت در دقایق پایانی بازی گل زده نشد قضاوت اشتباه داور تمام زحمات ایثارگرانه میثاق را به هدر داد همین تصمیم اشتباه داور باعث آغاز حواشی شد.

خوراکچی بیان داشت: من و بازیکنانم هیچگونه درگیری با داور نداشتیم من به داور نزدیک شدم تا به بچه ها اجازه بی احترامی و درگیری ندهم حتی به داور دست هم نزدم اما به دلیل بلندی صداها در سالن مجبور شدم با فریاد حرفم را به وی برسانم.

خوراکچی در پایان گفت: امیدوارم داوران با آمادگی ذهنی در سالن حاضر شوند و قضاوت کنند تا با بی دقتی آنها حق تیمی خورده نشود./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.