سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

بهره برداری از دو طرح عمرانی در شهرستان بروجن

همزمان با از دهه فجر، دو طرح عمرانی با حضور معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

طرح ساختمان اورژانس دو راهان با شش نفر اشغال و 800 میلیون ریال اعتبار و ساختمان دهیاری روستای امام قیس با 300 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، 25 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
فتاح كرمی افزود: در این راستا، 11 پروژه با 38 میلیارد و 10 میلیون ریال اعتبار در بخش طرح های عمرانی دولتی به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: چهار مدرسه از سوی اداره كل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، پایگاه امداد و نجات بین جاده ای سه راهی بلداجی، ساختمان دانشگاه پیام نور شهرهای بلداجی و گندمان و سه طرح برق رسانی در دهه فجر بهره برداری می شود.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: این تعداد طرح مذكور از محل اعتبارات دولتی در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: در دهه فجر، علاوه بر طرح های دولتی، طرح های بخش تعاونی و خصوصی با اشتغال 68 نفر در این شهرستان بهره برداری می شود.
کرمی یاداور شد: برای بهره برداری از این طرح ها، 49 میلیارد و 70 میلیون ریال اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبارات تسهیلات بانكی هزینه شده است.
شهرستان بروجن، شش شهر، 42 روستا و حدود 121 هزار نفر جمعیت دارد و مركز آن درفاصله 62 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./س
برچسب ها: طرح ، عمرانی ، بروجن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.