سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه فرودگاه اقتصادي ديگر روي کاغذ شرکت فرودگاه هاي کشور/فرودگاه اهواز به بيرون شهر منتقل مي شود

مديرعامل شرکت فرودگاه هاي کشور، اعلام کرد: سه فرودگاه تبريز، شيرازو اصفهان به جمع سه فرودگاه ديگر اقتصادي مي پيوندد.

محمود رسولي نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح توسعه فرودگاه هاي کشور گفت: هنوز  اسامي برخي فرودگاه ها روي کاغذ شرکت فرودگاه هاي کشور ثبت شده و با توجه به تأخير در پرداخت مطالبات از سوي برخي شرکت هاي هواپيمايي هنوز به سود آوري لازم نرسيده اند که اميدواريم با پرداخت به موقع مطالبات فرودگاه تبريز، شيراز و اصفهان نيز به جمع فرودگاه هاي اقتصادي بپيوندند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه در دهه فجر سالن مسافربري فرودگاه رشت آماده افتتاح است اين سالن با زيربنايي بالغ بر 7 هزار متر مربع تا پايان دهه فجر به بهره برداري مي رسد.

مدير عامل شرکت فرودگاه هاي کشور اضافه کرد: در فرودگاه مشهد نيز طرح توسعه عظيمي در دست بهره برداري است که حدود 14 هزار متر مربع سالن مسافري آن را افزايش داديم.

رسولي نژاد اضافه کرد: ورودي فرودگاه مشهد و همچنين اپرون پارک هواپيما حدود 12 هکتار نيز افزايش يافته که بالغ بر 37 ميليارد تومان هزينه دربرداشته است.

رسولي نژاد با بيان اينکه در فرودگاه اهواز يک حوضچه نفتي عظيم زير فرودگاه وجود دارد و با توجه به نگاه ملي به اين صنعت قرار شده فرودگاه اهواز به بيرون شهر منتقل شود.

وي خاطرنشان کرد: شرکت نفت نيز براي احداث فرودگاه جديد اهواز در بيرون شهر هزينه ساخت را پرداخت خواهد کرد./عب

برچسب ها: فرودگاه ، اقتصادی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.