سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

نمایشگاه هنر‌های تجسمی تاکستان گشایش یافت

هم‌زمان با دومین روز از دهه‌ فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان تاکستان به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی شهرستان تاکستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام‌ علی (ع) بخش مرکزی تاکستان با حضور مسئولان گشایش یافت.

منصور رحمانی در حاشیه این افتتاح پیرامون جزئیات برگزاری نمایشگاه دهه فجر اظهار داشت: نمایشگاه آثار فرهنگی و هنر‌های تجسمی با همکاری انتشارات سعید نوین استان قزوین در مجتمع امام‌ علی (ع) امروز با حضور مسئولان گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان افزود: تعداد 700 عنوان کتاب در قالب 10 هزار جلد برای بازدید و خرید عموم شهروندان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی تا شش روز آینده در این مکان برای بازید علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان دایر بوده و پس از اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی در همین مکان گشایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان پیرامون بهره‌برداری از خانه فرهنگ نیاش شهر تاکستان توسط اداره ارشاد در دهه‌ فجر اظهار داشت: ارزش ریالی ملک خانه فرهنگ نیاش نزدیک به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع احداث شده است.

رحمانی با بیان اینکه احداث این خانه فرهنگ در دو مرحله انجام شده است، عنوان کرد: در مرحله نخست با تخصیص 400 میلیون ریال اعتبار نسبت به بازسازی ملک خانه فرهنگ اقدام شد و در مرحله دوم نیز کار تجهیز ساختمان به امکانات لازم برای استقرار انجمن‌های فرهنگی و هنری به انجام رسید./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.