سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نماینده شهرستان بروجن بر رفع مشكلات مناطق زلزله زده این شهرستان تاكید كرد

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، بر رفع مشكلات مردم مناطق زلزله زده این شهرستان تاكید كرد و از مسئولان خواست با جدیت برای رفع مشكلات زلزله زدگان تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی، در بازدید از روستاهای زلزله زده سناجان و حسین آباد بخش گندمان شهرستان بروجن گفت: تامین آرامش روانی خانواده های خسارت دیده با شناسایی محدودیت های و مشكلات آنان و كمك رسانی به موقع رفع می شود.
وی، با بیان وقوع زلزله های مكرر در روزهای گذشته در شهرستان بروجن، افزود: پیش آگاهی و پیشگیری هنگام بروز بلاهای طبیعی، صدمات و خسارات جانی و اقتصادی ناشی از اینگونه بلایا را به حداقل می‌رساند.
سلطانی، با تاكید بر استفاده مردم مناطق زلزله زده از تسهیلات مقاوم سازی اظهار داشت: بهترین و مطمئن‌ترین راه پیشگیری ازتلفات و خسارت‌های زلزله، مقاوم ‌سازی و ساخت و سازهای اصولی است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی برای حذف بافت‌های فرسوده و مقاوم‌سازی منازل روستایی و شتاب بخشی به اجرای طرح های هادی روستایی از مهم‌ترین اولویت های شهرستان بروجن دانست.
وی، ازمسئولان شهرستانی و بخش گندمان خواست، در ارائه خدمات از جمله تامین چادر و كانكس برای اقامت موقت خانوارها با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه تلاش بیشتری كنند.
زمین لرزه پنج و دو دهم ریشتری ساعت شش و 55 دقیقه، 23 دی ماه بخش بلداجی واقع در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
این زمین لرزه همچنین با شدت 4.7 ریشتر عصر جمعه ششم بهمن ماه، شهر بلداجی را لرزاند. /س
برچسب ها: فع ، مشکلات ، مناطق ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.