سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس فارغ از مسائل سیاسی برای قیمت ارز چاره‌اندیشی کنند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس فارغ از مسائل سیاسی برای قیمت ارز و کاهش آن به حد مناسب در سال آینده چاره‌اندیشی کنند.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
،مجید منصوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: وزیر اقتصاد درباره نرخ ارز گفته که در سال 92 قیمت آن به کمتر از دو هزار تومان می‌رسد، این در حالی است که نمی‌توان این موضوع را ازهم‌اکنون پیش‌بینی کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با بودجه‌بندی صحیح به این نرخ نزدیک شویم، افزود: گرچه قیمت ارز وابسته به شرایطی مانند تحریم‌های خارجی و قیمت نفت است اما امیدواریم مجلس و دولت با دیدگاهی کارشناسی و فارغ از مسائل سیاسی قیمتی را برای ارز در نظر بگیرند که آسیب کمتری را برای اقتصاد کشور در پی داشته باشد.

امیدواریم دیگر شاهد تعویض‌های مداوم در دولت نباشیم

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعویض‌های مدوام چند وقت اخیر در دولت گفت: امیدواریم دیگر شاهد تعویض‌های مداوم در دولت نباشیم چرا که با توجه به زمان باقیمانده تا انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری هر سرپرستی که جای وزرا بگیرد تا زمانی که بتواند با شرایط آن وزارت‌خانه آشنا شود منابع زیادی از کشور هدر می‌رود.

وی افزود: در شرایط فعلی بزرگان و عقلای کشور بر این نکته اذعان دارند که موقعیت خوبی برای استیضاح و یا عزل وزیران آن هم به بهانه‌های واهی نیست.
 
برچسب ها: ارز ، لنجان ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.