سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه با حضور ناشران خارجي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه با حضور ناشراني از كشورهاي مختلف خبر داد و گفت: اين نمايشگاه از هشتم تا پانزدهم اسفند ماه در قم برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در ارتباط با برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در اسفند ماه گفت: اعتبارات مورد نياز براي برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه پيش بيني شده و در خصوص برپايي اين نمايشگاه مشكلي وجود ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: این نمایشگاه از هشتم تا پانزدهم اسفندماه برگزار می‌شود و هماهنگي‌هاي لازم براي حضور ناشران از لبنان و سایر کشورهای اسلامی همچون یمن، سوریه و عراق به عمل آمده است.
اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حوزه آثار تخصصی در حوزه دین را عرضه خواهد کرد عنوان داشت: نمایندگان حوزه‌های علمیه مراکز استان‌ها در این نمایشگاه حاضر می‌شوند تا نیازهای خود را تأمین کنند به همین دلیل تلاش می‌کنیم نمایشگاهی با کیفیت و کمیت بهتر نسبت به سال‌های گذشته را برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر حضور ناشران معتبر در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه گفت: کمیت و کیفیت آثار اهمیت فراوانی دارند و در انتخاب ناشران تأثیرگذار خواهند بود و ما نيز به اين مهم توجه لازم را خواهيم داشت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.