سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

دهه فجر 57 به عنوان اوج اقتدار ملت ایران در تاریخ به ثبت رسید

خطیب جمعه گچساران گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال 57 به عنوان اوج اقتدار، عزت و انسجام ملت ایران در تاریخ این كشور به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'امین الله حجازی' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: از 12 تا 22 بهمن 57 آحاد مختلف ملت ایران در صحنه حاصر شده و انقلاب اسلامی را بخ پیروزی رساندند.
وی بیان كرد: برخی ملل غرب و استكبار جهانی كه به اتحاد ملت ایران در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی شك داشتند پس از مواجه شدن با رای 'آری' و مشاركت 98 درصدی مردم در 12 فروردین 58 برای همیشه مایوس و سرافكنده شدند.
حجازی اظهار كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان با كمك تجهیزاتی و نظامی 18 كشور جهان با تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران قصد براندازی نظام و انقلاب نوپا را داشتند كه ملت ایران با سرافرازی پیروز میدان شد.
وی عنوان كرد: به لطف الهی و پشتیبانی ولایت فقیه ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن ناملایمات و خنثی كردن دسیسه های متعدد استكبار جهانی در تمام عرصه ها و علوم به پیشرفت های فراملی دست یافته است.
حجازی از پیشكسوتان، خانواده ها و مسوولان نظام خواست دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای نسل جوان بازگو كنند./س

برچسب ها: دهه ، فجر ، اقتدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.