سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

وحدت عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به حضور همه جانبه آحاد مختلف ملت ایران در دوران شكل گیری انقلاب، گفت: وحدت و انسجام عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'عبدالمطلب تقوی' در خطبه های نماز جمعه دهدشت افزود: ملت ایران با حضور گسترده و مثال زدنی خود در خیابان ها و پیروی از فرامین امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
وی اتحاد و همدلی ملت ایران را در استحكام نظام و انقلاب تاثیرگذار دانست و بیان كرد: امام خمینی (ره) با تدابیر عالمانه خود تمام معادلات سیاسی نظام سلطه را در دنیا به هم ریخت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه احیا كرد.
تقوی با بیان اینكه ایام الله دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است، اظهار كرد: در دهه فجر باید رخدادهای مهم انقلاب، آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری برای تمام قشرهای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی پس از 34 سال همچنان بر اصول و اهداف خود پایبند است، عنوان كرد: دشمنان تصمیم دارند وحدت را از ملت و مسوولان اجرایی ایران بگیرند و خدمات ارزنده اوایل پیروزی انقلاب تاكنون را ناچیز جلوه دهند./س

برچسب ها: وحدت ، پیروزی ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.