سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امام خمینی(ره) انسجام را به ملت ایران بازگرداند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یكی از مهمترین دستاوردهای امام خمینی (ره) بازگرداندن انسجام و وحدت به ملت ایران بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، محسن رضایی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان زرندیه افزود: صبر، رهبری كارآمد و یقین به وعده‌های الهی از ویژگی‌های بارز بنیانگذار انقلاب اسلامی بود و ایشان همواره مردم را به وحدت دعوت و از جدایی منع می‌كردند.

وی بیان كرد: ما امروز نیز با پیروی از مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی قوی ترین انسجام را می توانیم در كشور داشته باشیم.

رضایی بر ضرورت حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب تاكید و اظهار كرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب سد راه پیشرفت ایران بوده و تلاش كردند مشكلاتی برای كشور ایجاد كنند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راهكار مناسبی برای مقابله با فشار اقتصادی دشمن در شرایط كنونی است كه از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و این اقتصاد مقاومتی باید متكی بر مردم باشد.

رضایی ادامه داد: منظور از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی یا اقتصاد منفعل و منزوی نیست، بلكه اقتصادی پویا، توانمند و پرتحرك است كه از قابلیت دفع حملات دشمن و عبور از موانع اقتصادی ایجاد شده برخوردار باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران با حضور گسترده در صحنه های مختلف انقلاب حماسه های عظیمی را آفریدند در حالی كه غرب همواره گمان می كرد كه با اعمال فشارها بر ملت ایران، حضور آنان را كمرنگ خواهد كرد.

وی افزود: همه باید برای حفظ دستاوردهای گذشته و آینده انقلاب تلاش كرده و با حفظ وحدت همچنان دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناكام گذاریم./س

برچسب ها: امام خمینی ، انسجام ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.