سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

استقلال و مردم سالاري ديني مهم ترين دست آورد انقلاب

حکومت مردم سالاری دینی و استقلال سیاسی دست آوردهای مهم انقلاب بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، امام جمعه شیراز گفت : ایجاد استقلال و آزادی و تشکیل حکومت مردم سالاری مبتنی بر دین از مهمترین دست آوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود که اکنون مورد توجه همه ملتهای مظلوم جهان قرار دارد.
آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت : تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف قابل احصا و بررسی نیست زیرا این دست آوردها نمادی از نعمت های الهی است.
امام جمعه شیراز افزود : انقلاب اسلامی ایران دست آوردهای بیشماری برای ایران ، منطقه و جهان در برداشته و دارد .
آیت الله ایمانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به معنی نظام مردم سالاری مبتنی بر دین است گفت : انقلاب اسلامی ، استقلال و آزادی آوردکه نتیجه اش ایجاد ساختار حکومت اسلامی و تایید آن در 12 فروردین 58 توسط مردم بود.
وی افزود : استقلال سیاسی مقدمه ای بر همه استقلال ها در ابعاد مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی است و انقلاب اسلامی استقلال و آزادی سیاسی را برای این ملت که 2500 سال در چنبره حکومت های شاهنشاهی و هزار فامیل گرفتار بود به ارمغان آورد.
امام جمعه شیراز گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت مردم سالاری مبتنی بر دین در سراسر جهان بود که تمام نهادهای حکومتی در آن با رای مستقیم یا غیرمستقیم مردم ایجاد و اداره می شود و مردم در آن حرف می زنند ، رای می دهند و تصمیم می گیرند./س

برچسب ها: نماز ، جمعه ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.