سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير فني تيم‌هاي مقاومت و علمدار کربلا:

برنامه ريزي ليگ امسال حرفه‌ايي نبود

مدير فني تيم هاي مقاومت و عملدار کربلا گفت: بزرگترين اشکال ليگ امسال فينال رقابتها بود که کاملا غير حرفه‌ايي پايه ريزي شد.

فاطمه مسطوره بک مدير فني تيم مقاومت و عملدار کربلا ضمن ابراز خرسندي از بازگشت مدير سابق فدراسيون به اين ورزش به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحاليم که مديري آشنا به کاراته وارد فضاي اين ورزش مدال آور شده و با تمام مشکلات اين ورزش آشناست و نيازي به توضيح مشکلات به وي نيست.

اما در خصوص رقابتهاي ليگ بحث جداگانه‌اي مطرح مي‌شود،به نظر من برنامه ريزي ليگ اصلا درست نبود به خصوص در فينال اين رقابت ها که بزرگترين اشکال ليگ امسال بود.

فينال مسابقات که بخش اعظم و مهم هر ليگ است همگي در يک روز انجام شد.

بچه ها چه در ليگ جوانه، چه در آينده سازان و چه در برتر و سوپر ليگ همگي يک سال زحمت کشيدند، از سوي ديگر داوران بايد در فينال ارزيابي شوند حال با يک فشردگي بي دليل هم داوران خسته شدند و هم بچه ها آن نتيجه اي را که مي‌بايست بگيرند را نگرفتند.

وقتي داور خسته باشد طبيعتا درصد اشتباه هم بالا مي‌رود و اين بدترين و بزرگترين ايراد ليگ امسال بود.

در فينال امسال فشار روي داوران، بچه ها و مربيان بسيار زياد بود و اين ناشي از تصميم نادرست مسئولان ليگ امسال بوده که تصميمي غيرحرفه اي و غيرفني به شمار مي‌رود.

وي در ادامه در خصوص نحوره داوري‌ها گفت: داوران زحمت خود را کشيدند ولي در بعضي بخش‌ها خيلي ضعف داشتند.،در بخش کاتا هنوز داوري آن طور که بايد باشد، نيست در بخش داوري کوميته هم وضع بهتري نداريم اما باز بهتر از کاتاست.

اشکالات ريز در داوري کوميته باعث ضايع شدن حق بچه ها مي شد، چرا که اگر 2 داور غيرحرفه‌اي در يک مسابقه پرچم نادرست مي‌زدنند سه داور حرفه‌اي هر چند نظرشان درست، ولي بايد داور وسط بر طبق نظر آن 2 پرچم راي مي‌داد و اين سطح داوري مسابقات را پايين مي‌آورد.

وي در خاتمه به دور نماي کاراته بانوان اشاره کرد و گفت: با وجود اين ليگ دورنماي خوبي براي کاراته بانوان پيش‌بيني مي‌شود اما انتظار ما از جامعه‌ايي که قهرمان خيز است انتظار بيشتري است./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.