سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی ها نشان می دهند؛

سالانه 20 درصد به تعداد بیماران مزمن کلیوی افزوده می شود

بررسی ها نشان می دهند، که سالانه حدود 20 درصد به تعداد بیماران مزمن کلیوی افزوده می شود و اغلب این بیماران برای ادامه زندگی با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

حسام فیض الله زاده فوق تخصص اورولوژی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بیماری کلیوی در مراحل اولیه با انجام یک آزمایش کوچک قابل تشخیص و درمان است و مشکلات آن در مدت زمان نه چندان طولانی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اغلب بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی خیلی دیر متوجه بیماری خود می شوند تصریح کرد: متأسفانه به دلیل نبود علایم مشخص بیماری و در نتیجه اقدام و مراجعه دیرهنگام بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، تعداد بیماران مبتلا به این بیماری ها به شدت افزایش یافته است.

فیض اله زاده تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند: که سالانه حدود 20 درصد به تعداد بیماران مزمن کلیوی افزوده می شود و اغلب این بیماران برای ادامه زندگی با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 65 هزار نفر به بیماری ها و نارسایی های مزمن کلیوی مبتلا هستند و در صورتی که برای کنترل آن اقدام جدی صورت نگیرد این میزان با سرعت بیشتری افزایش می یابد./ع2
برچسب ها: بیمار ، کلیوی ، نارسایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.