سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت دولت سوریه ؛

گروه های مسلح تروریستی و رژیم صهیونیستی با یکدیگر هماهنگ هستند

هیئت دولت سوریه با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به خاک این کشور تاکید کرد که گروه های مسلح تروریستی و رژیم صهیونیستی با یکدیگر هماهنگ هستند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه ، هیئت دولت سوریه تجاوزگری آشکار رژیم صهیونیستی را به خاک این کشور محکوم کرد. نخست وزیر سوریه گفت این اقدام جنایتکارانه در چارچوب توطئه ای صورت می گیرد که سوریه با آن روبه روست و زمان این تجاوز نشان دهنده این امر است.
به گزارش این شبکه، این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی با اقدامات گروه های مسلح تروریستی هماهنگ است و هدف آنها نیز ضربه زدن به پایداری سوریه و تاثیرگذاری بر مواضع و اصول ملی و قومی آن است و علت این خصومت ورزی نیز حمایت سوریه از مسائل عربی و مقاومت است.
وائل الحلقی نخست وزیر سوریه بر ضرورت یکپارچگی بین سوری ها و انسجام جبهه داخلی و به کارگیری همه امکانات برای حمایت از نیروهای مسلح سوریه در برابر توطئه ها و تهدیدها علیه سوریه تاکید کرد.
به گزارش این شبکه، عماد فهد، وزیر دفاع سوریه، گزارشی درباره تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی داد و گفت بر اثر این اقدامات تجاوزکارانه به مرکز مورد هدف قرار گرفته خسارت وارد شده و دو شهروند سوری نیز شهید و سه تن دیگر زخمی شده اند.
به گزارش این شبکه، وزیر دفاع سوریه این تجاوزگری رژیم صهیونیستی را بی ارتباط با حملات گروه های تروریستی نداست و ادعاهای رژیم صهیونیستی را درباره اینکه جنگنده های آن تسلیحات نظامی را هدف قرار داده که در حال انتقال به مکان دیگر بود رد کرد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.