سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه خبری "الانصار نت"؛

آمریکا بدون روابط حسنه با ایران، رو به افول خواهد رفت/تحریم و تهدیدها ایران را قدرتمندتر کرده است

پایگاه "الانصار نت" با ارائه مقاله ضمن تاکید بر اهمیت و قدرت کشورمان اذعان داشت تنها نتیجه خصومت با ایران قدرتمندتر و مصمم‌تر شدن این کشور بوده و اگر آمریکا می‌خواهد از فروپاشی خود جلوگیری کند باید با تهران روابط حسنه برقرار کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الانصار نت، این پایگاه در ارزیابی که از اقدامات آمریکا علیه ایران انجام داده تصریح کرد آمریکا به خوبی می‌داند که تنها راه جلوگیری از افول و فروپاشی قدرت آن بر پا کردن روابط دو جانبه و حسنه با دولت جمهوری اسلامی ایران است.

این پایگاه در مقاله‌ای افزود: پر واضح است که تحریم‌ها و تهدیدات نظامی علیه ایران نتیجه‌ای جز قدرتمند‌تر شدن و مصمم‌تر شدن این کشور نداشته است و جمهوری اسلامی برنامه غنی سازی اروانیوم را در هر شرایطی پیش می‌برد.

این گزارش با تاکید بر اینکه آمریکا اگر چه غیر نظامی اما همواره در حال جنگ با ایران بوده و با اشاره به اینکه فرستادن ویروس "استاکس نت" به پایگاه‌های هسته ایران از جمله موارد اعلام جنگ آمریکا علیه ایران است فاش کرد: در سال 2008 یعنی در زمان ریاست جمهوری "جورج بوش" سنای آمریکا 400 میلیون دلار فقط به عملیات سری بر ضد ایران و آموزش نیروهای تروریستی اختصاص داد که بعدها این نیروها را در مرز عراق مستقر شده و به انواع عملیات جاسوسی و تروریستی بر ضد جمهوری اسلامی پرداختند، از سوی دیگر ایالات متحده از انجام اقدامات آشکار بر ضد این کشور و جاسوسی از طریق هواپیماهای بدون سرنشین نیز فروگذار نکرد.

مقاله نویسان این پایگاه خبری، با موضع گیری خلاف عرف غرب و با انتقاد از رسانه‌های غربی اذعان داشتند در حالی آمریکا، روسیه، و رژیم صهیونیستی موشک‌های هسته‌ای فراوانی در اختیار دارند اما سر تیتر روزنامه‌ها موشک ساخته نشده ایران است!

پایگاه مذکور افزود: آمریکا اگر می‌خواهد از فروپاشی خود جلوگیری کرده و قدرت منطقه‌ای‌اش را حفظ کند باید دیپلماسی خود در قبال ایران تغییر داده و در راستای ایجاد روابط حسنه با تهران گام بردارد.

بلاشک ایران یک قدرت منطقه‌ای بزرگ است و "باراک اوباما" باید سیاست‌های خود در تعامل با جمهوری اسلامی را تغییر دهد، ایالات متحده باید بداند که خسارت‌ها و باخت ناشی از جنگ و دشمنی با ایران به هیچ وجه قابل مقایسه با خسارت‌های ناشی از جنگ عراق و افغانستان نیست.

برچسب ها: ایران ، تحریم ، قدرت ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.