سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت شغلی با گذراندن دوره‌های فنی مهندسی

دانشجویان با گذراندن دوره‌های فنی مهندسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه صلاحیت شغلی را کسب می‌کنند.

دکتر صدر، معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:تمهیداتی برای تسهیل در صلاحیت حرفه‌ای افراد اندیشیده شده که به طوری که قانونی تحت عنوان صلاحیت حرفه‌ای افراد برای احراز شغل تصویب شد و افرادی که در این نظام آموزشی مهارتی تحصیل می‌کنند و احراز هویت را کسب می‌کنند.   
 
وی در ادامه با اشاره به تمدید زمان ثبت نام در دوره‌های مهندسی فناوری گفت: ثبت نام در دوره‌های مهندسی و فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی که از 2 بهمن آغاز شده ساعت 24 شنبه 14 بهمن ماه پایان می‌یابد و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.   
 
وی با بیان این که این فرصت تمدید نخواهد شد گفت: این آزمون در 181 رشته 2890 کد رشته محل و با ظرفیت هزار نفر در 4 گروه صنعت، کشاورزی مدیریت و خدمات اجتماعی و نیز فرهنگ و هنر 20 اردیبهشت ماه 92 به صورت سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.   
 
معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: زمان توزیع کارت آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.