سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب الله کاسه ساز:

ثبت خاطرات بچه های جنگ جز تعهد دینی من بود/خوشحالم که گام در راه امام خمینی (ره) برداشتم

خوشحالم که در راه و نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب تلاش و گام برداشتم

حبیب الله کاسه ساز کارگردان در خصوص ایام دهه فجر و خاطرات انقلابی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:  آن اتفاقاتی که من به یاد می آورم به دوران جوانی‌ام برمی گردد.  


 
وی ادامه داد: من به لحاظ این که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده بودم و از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به هیات می رفتم با امام خمینی (ره) و حرکت ایشان آشنایی داشتم.
 
کاسه ساز اظهار داشت: در جریان انقلاب تلاش کردم به عنوان یک جوان کارهایی را انجام دهم.  
 
این تهیه کننده با اشاره به حضور اقوام خود در شهر مقدس قم گفت: زمان شکل گیری نهضت من به همراه تمامی اقوام خود در شهر قم بودم و با شکل گیری نهضت، من هم به صورت جدی وارد جریانات انقلاب شدم.  
 
کاسه ساز افزود: در آن زمان وارد بسیج و سپاه پاسداران شدم و تا آمدیم به خودمان بیاییم و انقلاب به کام ما شیرین شود، جنگ تحمیلی آغاز شد.  
 
وی با اشاره به فعالیت تئاتر خود از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: از قبل از پیروزی انقلاب در تئاتر فعالیت می‌کردم و بعد از انقلاب در سپاه هم که وارد شدم فیلم سازی را شروع کردم.  
 
این تهیه کننده با اشاره به دیگر فعالیتهای خود ابراز داشت: در اوایل در کنار فعالیتهای هنری به کار مستندسازی هم مشغول بودم و در دوران جنگ تحمیلی نیز همچنان کار فرهنگی خود را ادامه دادم.  
 
کاسه‌ساز با اشاره به حرفها و صحبتهایی که درباره او شده گفت: من را متهم به نداشتن سواد هنری کردند و گفتند چون در سپاه فعالیت داریم به کار هنری می‌پردازیم.  
 
وی تصریح کرد: به صورت آکادمیک تحصیلات خود را ادامه دادم و همزمان با دوران دانشجویی خود به ساخت آثار مربوط به دفاع مقدس هم می‌پرداختم.  
 
کاسه‌ساز که در آن دوران در مقام مدیر تولید و تهیه کننده فعالیت داشته گفت: شرایط طوری بود که دیگر کاری از دست ما بر نمی آمد و ثبت خاطرات بچه‌های جنگ جز تعهدات دینی ما نیز به حساب می آمد.  
 
وی تصریح کرد: با دفاع مقدس رشد کردیم، در عالم حرفه‌ای و هنر وارد شده و توانستیم در سینما فعالیت خود را انجام دهیم.  
 
این تهیه کننده با اشاره به تکلیف شرعی خود اظهار داشت: گاهی فکر می‌کنم اگر انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت من باید چگونه زندگی می‌کردم.  
 
وی ادامه داد: امثال من با انقلاب تکلیف شرعی خود را پیدا کردیم و به سوی اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده و تلاش برای انجام تکالیف شرعی خود داشتیم.  
 
کاسه‌ساز خاطر نشان کرد: ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم و به دنبال نتیجه هم نیستیم و همه تلاشمان را برای حفظ انقلاب می‌کنیم.
برچسب ها: ایام ، دهه ، فجر ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.