سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمايي از پوستر جام جهاني 2014+ عکس

فيفا و مقامات برزيلي در ريودو ژانيرو رسما از پوستر جام جهاني 2014 رونمايي کردند و برنامه هاي ساخت و ساز در ورزشگاه هاي مختلف اين کشور را بررسي کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پراودا، بازرسان فيفا در اين سفر به برزيل از اولين ورزشگاه مسابقات فوتبال جام جهاني 2014 بازديد کردند.

در حال حاضر 500 روز مانده به برگزاري بازي ها، ورزشگاه هايي که براي مسابقات در نظر گرفته شده اند تا ضرب الاجل تعين شده فيفا راهي طولاني براي آماده شدن در پيش دارند.

پيش بيني شده بازسازي ورزشگاه تاريخي ماريکانا که بازي نهايي جام جهاني قرار است در آن برگزار شود تا ماه فبريه تکميل شود.

جرومي والکه دبير کل فيفا در اين ديدار اعلام کرد: ضرب الاجل تعيين شده فيفا تغيير يافته و ماه مي به عنوان ضرب الاجل جديد تعيين شده است.

اين تاريخ يک ماه قبل از برگزاري جام کنفدراسيون ها است.

لوئيس فرناندز وزير کشور برزيل در حالي که اين کشور در ماتم کشته شدن بيش از دويست تن از شهروندانش در يک مرکز تفريحي در جنوب برزيل بر اثر حادثه آتش سوزي است، تاکيد کرد که برزيل توانايي برگزاري مسابقاتي امني را دارا است.

برزيل علاوه بر ميزباني مسابقات جام کنفدراسيون ها در سال جاري، مسابقات جام جهاني فوتبال در سال  2014، ميزباني مسابقات المپيک سال 2016 را که اولين المپيک در حوزه جنوب آمريکا است برعهده دارد.

برچسب ها: پوستر ، جام جهانی ، فیفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.