سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یهودیان امت رسول خدا(ص)!!!

هنگامى كه از شما عهد و پیمان گرفتیم كه خون هاى خود را نریزید...

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ فضائل اهل بیت در جدیدترین نوشته خود آورده است:

در تفسیر امام حسن عسكرى علیه السّلام  آمده است كه ایشان فرمودند :

رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله و سلم فرمودند : این آیه در شأن یهود نازل شد كه میفرماید: « وَ إِذْ أَخَذْنا مِیثاقَكُمْ لا تَسْفِكُونَ دِماءَكُمْ‏ الْآیَةَ  هنگامى كه از شما عهد و پیمان گرفتیم كه خون هاى خود را نریزید... تا آخر آیه. بقره-آیه : 84 »

این آیه در شأن آن یهودیانى نازل شد كه عهد و پیمان خدا را شكستند، پیامبران خدا را تكذیب نمودند، و اولیاء خدا را شهید كردند.

سپس رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله و سلم فرمودند : آیا میخواهید شما را از یهودیان این امت كه شبیه به آن یهودیان هستند آگاه كنم؟ گفتند: آرى یا رسول خدا !! فرمودند :

آنان گروهى از امت من می باشند كه خود را از امت من می دانند ، ولی با فضیلت‏ ترین ذریه مرا شهید مى‏كنند، پاكیزه‏ترین نسل مرا به قتل می رسانند، شریعت و سنت مرا تغییر می دهند، حسن و حسین مرا شهید مى ‏نمایند، همان طور كه گذشتگان یهود یحیى و زكریا را كشتند!!

آگاه باشید؛ همان طور كه خدا كشندگان حضرت زكریا را لعنت كرد قاتلان حسن و حسین را نیز لعنت خواهد نمود.

و خداوند بلند مرتبه قبل از روز قیامت یك هادى و مهدى (یعنى حضرت صاحب الزمان) را از اولاد حسین مظلوم براى فرزندان آنان مبعوث خواهد كرد تا آنان را به وسیله شمشیرهاى دوستانش به آتش جهنم بسوزاند.

 آگاه باشید؛ خدا قاتلان حسین را با آن افرادى كه آنان را دوست داشته باشند و یاور ایشان باشند، و افرادى كه بدون تقیه از لعن بر آنان خوددارى نمایند لعنت كرده است.

آگاه باشید؛ خدا بر گریه‏كنندگان امام حسین علیه السّلام و اشخاصى كه دشمنان او را لعنت كنند و افرادى كه قلبشان از خشم و غضب بر آنان پر باشد صلوات و رحمت می فرستد.

آگاه باشید؛ افرادى كه بقتل حسین راضى باشند در قتل آن حضرت شریك خواهند بود!

 آگاه باشید؛ كشندگان امام حسین و یاران و تابعین ایشان و اشخاصى كه از آنان پیروى نمودند از دین خدا بیزارند.

آگاه باشید ؛ خداى مهربان به ملائكه مقربین خود دستور می دهد آن اشكهائى را كه در عزاى امام حسین علیه السّلام ریخته مى‏شود به كلید داران بهشت دهند تا آنها را با آب حیات ممزوج نمایند تا بدین وسیله بر گوارائى و بوی پاكی آب حیات هزار برابر اضافه شود.

و ملائكه اشك افرادى را كه از قتل امام حسین علیه السلام خوشحال و خندان هستند را می گیرند و به جهنم می برند و آنها را به آب جوش و صدید(چركى كه با خون آلوده باشد) و غساق و غسلین (هر دو به معنای چرك است) آن ممزوج می كنند تا حرارت آن بیشتر و عذاب آن هزار برابر شدیدتر گردد و دشمنان آل محمّد صلّى اللَّه علیه و آله كه در جهنم هستند بوسیله آن معذب شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.