سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده پارلمان عراق

نخست وزیری المالکی قانونی و غیر قابل تغییر است

نماینده حزب "المواطن" عراق با تاکید بر قانونی بودن نخست وزیری "نوری المالکی" هر گونه تغییر غیر قانونی در این پست را مردود و غیر قابل بحث دانست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرأی، "علی شبر" نماینده حزب "المواطن" عراق تاکید کرد نخست وزیری "نوری المالکی" از راه قانونی و به شیوه انتخابات آزاد حاصل شده لذا با این دست اعمال و آشوب های غیر قانونی به هیچ وجع نمی توان و نباید مقام او را سلب کرد.

وی افزود: حتی جا به جایی المالکی به این روش غیر قانونی بوده و اصلا قابل بحث نیست. تنها مسئله ای که می توان در مورد آن بحث کرد استیضاح نخست وزیر است آن هم در صورتی که سؤال ها قانونی و تحقیق شده باشد نه اینکه هر کسی سلیقه شخصی را خود را تحمیل کند.

علی شبر در پایان تاکید کرد اصرار بر برکناری غیر قانونی المالکی نه تنها امکان پذیر نیست بلکه فقط موج مشکلات شدت می بخشد هیچ کمکی به حل آن نمی کند. این دست درخواست های غیر قانونی ربطی به ملت عراق ندارد و توطئه های فرقه ای در پس آن است، اگر امنیت و انواع خدمات برای تمام شهروندان مهیا باشد شاید برای آنان چندان فرقی نکند که چه کسی متصدی پست نخست وزیری است.


برچسب ها: علی شبر ، نوری مالکی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.