سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای عجیب ملک عبدالله: حسادت حسودان سبب فقر و بیکاری است!

پادشاه عربستان در دومین حضور خود پس از عمل جراحی با پرداختن به فقر و بیکاری که گریبانگیر عربستان است بدون توجه به غارتی که آل سعود به راه انداخته اند تمام مشکلات اقتصادی را به حسادت حسودان نسبت داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، در حالی که در مملکت آل سعود هر یک از افراد خانواده حاکم میلیاردها دلار در بانک های آمریکا سپرده گذاری کرده اند، 80% مردم عربستان زیر فشار بدهکاری های بانکی و قروض شرکت های آمریکایی کمر خم کرده و بیش از 40% از مردم این کشور از فقر و بیکاری و بی خانمانی رنج می برند، "ملک عبد الله" شخص اول خاندان آل سعود در دومین حضور تصویری خود پس از عمل جراحی، تمام مشکلات مردم عربستان را به "حسادت حسودان" نسبت داد.

وی یا فراموش کرده و یا خود را به تجاهل می زند از اینکه بسیاری از گروه های مخالف و مسلح سایر کشورهای عربی با سرمایه آل سعود پایه گذاری شده و امرار معاش می کنند و ظاهرا فراموش کرده مه سفیر آمریکا نماینده ایست که سرمایه ملت عربستان را به نام و کام آل سعود در جیب فرقه های مثل "14 مارس لبنان" سرازیر می کند.

وی ظاهرا نمی داند مشکل اصلی فقر در عربستان غارت و چپاولی است که خاندان حاکم به راه انداخته اند و انگار فراموش کرده عربستان به شیوه قرون وسطایی اداره می شود!

پادشاه عربستان در نشستی که با رجال دینی، امرا، و سران خاندان خود داشت گفت: توکل ما بر خداست، خدایی که حامی تمام کسانی است که شهادت به یگانگی اش داده و فرستادگی محمد(ص) را بپذیرند. اما باز هم ظاهرا وی فراموش کرده که همین سران دینی نزدیک به وی بوده اند که فتوای کشتار کسانی را صادر کنند که به شهادتین اعتقاد راسخ دارند و ظاهرا ملک عبد الله یادش رفته که نظام تکفیری او که مسلمانان فراوانی را به بهانه دین به کشتن داده تاکنون کوچکترین حرکتی بر ضد صهیونیسم و یهود انجام نداده است.

جالب تر آن که نظام قرون وسطایی آل سعود که تاکنون هیچ مسلمانی با آن بیعت نکرده و فقط آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی تایید کننده آن بوده اند، و در کشور تحت سیطره آن زن حتی حق رانندگی هم ندارد از وضع دموکراسی در سوریه ابراز نگرانی کرده و خواستار تحقق آزادی در سوریه شده است!!


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.