سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اخوان مهدوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رهنمودهای امام مسیر حرکت و پویایی نسل امروز را مشخص می‌کند

فرمانده کل بهداری سپاه پاسداران گفت: با تامل در رهنمودهای انقلابی امام راحل مسیر حرکت و پویایی در نظام مشخص شده و روحیه ایثار و شهادت در نسل جدید نمایان می‌شود.

"سردار احمد اخوان مهدوی" در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: کارکنان نیروی زمینی سپاه امسال تحت عنوان کاروان میثاق با مقام معظم رهبری و بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) در اولین روز از دهه مبارک فجر در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامي حضور پیدا کردند.

وی افزود: حضور افراد و مسئولان در این مکان یادآور خاطرات و پیام‌های دوران پیروزی شکوهمند انقلاب است و افرادی که در آن دوران حضور داشتند نقش موثری در بیان و انتقال خاطرات آن دوران ایفا می‌کنند.

اخوان مهدوی تصریح کرد: با تامل در رهنمودهای انقلابی امام راحل مسیر حرکت و پویایی در نظام مشخص شده و روحیه ایثار و شهادت در نسل جدید نمایان می‌شود؛ با استناد به این رهنمودها می‌توان به شاخص‌های اوایل انقلاب بازگشت.

وي با اشاره به دوران تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آن زمان یکی از شاخصه‌های بارز این بود که همه آحاد جامعه در یک مسیر و یک هدف مشخص در حرکت بوده و در عین حال گذشت، ایثار و فروتنی در بین مردم و  مسئولان جریان داشت.

فرمانده كل بهداری سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نکوداشت آرمان‌های رهبر انقلاب باعث سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی است که از جمله آرمان‌های امام بزرگوار استکبارستیزی، معنویت و روحیه ایثار و شهادت بود که باید در این دوران تقویت شود و همه نیروهای انقلابي و آحاد مردم این خصوصیات را در جامعه حفظ كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اخوان ، مهدوی ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.