سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آغاز پیش فروش بلیط های جشنواره بین المللی فیلم فجر در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز پیش فروش بلیط های جشنواره بین المللی فیلم فجر در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کمیته هماهنگی برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در قم به ریاست سید مرتضی اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل تشکیل جلسه داد.
اسماعیلی طبا اظهار داشت: با توجه به اولین میزبانی استان قم در پخش فیلمهای این جشنواره ضروری است، دستگاه های اجرایی استان، حداکثر ظرفیت و توان خود را در این خصوص بکار بگیرند.
وی سینما وتوس را به علت دارا بودن سیستم دیجیتال، مکان پخش فیلم ها اعلام کرد و گفت: از مجموع فیلم های جشنواره، 18 فیلم برای پخش در قم انتخاب شده است.
در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در سخنانی این جشنواره را بزرگترین رویداد سینمایی کشور دانست و اظهار داشت: انتخاب قم برای پخش فیلم های این جشنواره امتیازی است که نصیب استان شده لذا باید حداکثر توان را برای اجرای این برنامه در قم بکار بگیریم تا از جشنواره های به یادماندنی این استان شود.
در این نشست برای سهولت در تهیه بلیط توسط همشهریان، نگارخانه فرهنگ واقع در ابتدای خیابان شهیدان فاطمی و همچنین سینما وتوس، مکان های پیش فروش بلیط های این جشنواره اعلام شد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.