سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاك هيگل امروز پاسخگوي سناتورها خواهد بود

"چاك هيگل" نامزد تصدي مقام وزارت دفاع آمريكا امروز بايستي در مقابل كميته خدمات نيروهاي مسلح سنا پاسخگو باشد تا تكليف تصدي اين مقام از سوي وي مشخص شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، هيگل كه بدليل اظهارنظرهاي پيشين اش در مورد لزوم برقراري مذاكره ميان آمريكا و ايران، مواضع ضد صهيونيستي و نظرش در مورد لزوم كاهش بودجه هاي زائد نظامي آمريكا مورد انتقاد جمعي از سياستمداران و قانونگذاران آمريكائي و صهيونيستي قرار گرفته است امروز بايستي پاسخگوي پرسش هاي مطرح شده از سوي سناتورهاي آمريكائي باشد.

"جان كري" نامزد تصدي مقام وزارت امور خارجه آمريكا نيز روز سه شنبه پس از پاسخگويي به سناتورهاي آمريكائي مورد تاييد از سوي آنان قرار گرفت و توانست اين مقام را برعهده گيرد.

هيگل از كهنه سربازان آمريكائي در جنگ ويتنام بوده است و در زمان تجاوز آمريكا عليه عراق نيز از منتقدان جدي سياست هاي جنگ طلبانه آن كشور بود.

وي عليرغم اظهارات پيشين اش در مورد لزوم مذاكره دولت آمريكا با ايران اخيرا مدعي شده كه "درهاي ديپلماسي با ايران در حال بسته شدن است و در صورتيكه جمهوري اسلامي ايران به خواسته هاي جامعه بين الملل پاسخ مناسب ندهد ديگر امكان مذاكره وجود نخواهد داشت و در آن صورت ايران بايستي با تبعات اقداماتش مواجه شود. ايران بايستي آمادگي خود براي مذاكره را بطور جدي نشان دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.