سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خدمت به ملت معیار ارزیابی انقلاب اسلامی است

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم معیار ارزیابی انقلاب اسلامی است که امروز عینیت یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد امروز در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های شهرستان اردبیل افزود: همزمان با دهه فجر در شهرستان اردبیل 68 طرح عمرانی و 44 طرح تولیدی افتتاح می‌شود.

وی گفت: در فصل طرحهای عمران روستایی و مسکن روستایی شاهد افتتاح با حضور رئیس جمهور یا معاون اول خواهیم بود که این افتتاح‌ها می‌تواند امیدواری زیادی را در توسعه روستایی و ایجاد سر‌پناه برای متقاضیان مسکن فراهم آورد.

نیکزاد دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازگویی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از بزرگترین دستاورد‌ها عوض شدن معیار ارزیابی قبل و بعد از انقلاب اسلامی است به طوری که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد واگذاری امور مردم به خود مردم بودیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه رئیس جمهور و بسیاری دیگر از مسئولان ارشد کشور با رای مستقیم یا غیر مستقیم این ملت انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: این یعنی سپردن امور مردم به خود مردم است.

نیکزاد همچنین گفت: برخلاف نظام سابق که عزیز بودن در نزد شاه خائن و کسب رضایت آمریکایی‌ها بوده، به برکت انقلاب اسلامی امروز هر کس می‌خواهد در نظر رهبری و رئیس جمهور عزیز شود باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود بداند و هر جا محبوبیتی پیدا کرده خود و همکارانش را بسیج کند تا خدمتگزاری به معنای واقعی صورت بگیرد.

وی دومین دستاورد انقلاب اسلامی را ساده زیستی مسئولان از رهبر معظم انقلاب گرفته تا پایین‌ترین رتبه‌های مسئولیتی عنوان کرد و افزود: اگر زندگی تمام مسئولان رصد شود به خوبی درمی‌یابیم که آن‌ها از زندگی بسیار ساده‌ای برخوردار هستند به طوری که رئیس جمهوری مملکت بعد از 7.5 سال با حقوق استاد دانشگاهی زندگی را گذران می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه دیگر شاخصه و دستاورد انقلاب را حضور بی‌منت مسئولان در روستاها و شنیدن درد دل روستاییان اعلام کرد و گفت: شأن ملت ما بالاتر از این خدماتی است که عرضه می‌شود و باید چندین برابر این کار گسترش یافته و توسعه پیدا کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.