سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریشه اختلافات خانوادگی در رئال مادرید

درگیری مورينیو و کاسیاس یکی از ریشه دارترین و سنتی ترین اختلافات در تیم رئال مادرید است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جنجال و تنش را مي توان به نوعی اختلافات خانوادگی در تیم فوتبال پرطرفدار رئال مادرید دانست که ریشه ای چندین ساله دارد و با نگاهی به تاریخ این تیم به راحتی متوجه می شویم که بین ستارگان رئال، مربیان آن، حتی رئیس باشگاه بارها و بارها اختلاف بوده است پس از شکست رئال مادرید در فینال مسابقات اروپایی در سال 1964 برابر اینتر، سانتیگو برنابئو تصمیم گرفت تا قرارداد آلفردو دي استفانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید تبدیل شد و در نهایت گلزنان بزرگ پس از 11 سال رئال را  ترک کرد و به اسپانیول پیوست.


براساس این گزارش در جای دیگر لئو بنکر با یک حرکت کاملا عجیب و غریب املیو بوتو گلزن تاریخی رئال مادرید را نیمکت نشین کرد.

رامون مندوزا مدیر وقت باشگاه، مربی هلندی را به دفترش فراخواند، لئو در حالی که فکر می کرد که برای حذف کردن ایندهون در اروپا به دفتر احضار شده تا مورد تشویق قرار بگیرد وقتی به دفتر رئیس رفت مندوزا به وی گفت که: می دانی چه اشتباهی کرده ای؟ تو گند زدی به تاریخ باشگاه!

فابیو کاپلو هم مشکلات زیادی با ( زیدان، فیگو، رونالدو، رائو و بکهام) داشت مشکلاتی که باعث شد رونالدو با 10 میلیون از رئال جدا و به میلان برود وی پس از شنیدن علاقه بکهام برای پیوستن گابکس گفت: وی با ما تمرین خواهد کرد اما به طور حتم راهی به ترکیب ندارد اکنون نیز نوبت درگیری مورينیو و کاسیاس مطرح ترین دروازه بان رئال رسیده است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.