سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مجموعه استان با تمام توان در خدمت میزبانی از زوار کریمه اهل بیت(س) است

استاندارقم گفت: مجموعه استان با تمام توان و اخلاص در خدمت میزبانی شایسته از زوار کریمه اهل بیت(س) است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اینکه این ستاد برای نخستین بار در زیر مجموعه معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم تشکیل شده است، اظهار کرد: با ایجاد معاونت هماهنگی امور زائران در استانداری قم، ظرفیت جدیدی دراستان شکل گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت برنامه ریزی در جهت ارتقاء ظرفیت زائر پذیری قم، خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی امکانات خدماتی و رفاهی مورد نیاز زوار و مسافرین بستر مطمئنی برای رسیدن به این هدف است.
استاندارقم با بیان این که مجموعه استان با اخلاص و تمام توان در خدمت میزبانی از زوار کریمه اهل بیت(س) است، گفت: قم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، میزبان خیل عظیمی از زوار و مسافرین داخلی و خارجی است که باید ستاد تسهیلات زائرین استان از هم اکنون تدابیر لازم برای میزبانی شایسته قم اتخاذ نماید.
پیریایی با تاکید بر اینکه قم باید به عنوان مجموعه فراملی و جهان شهر نگاه شود، اضافه کرد: رسانه ملی و مجموعه دستگاه های فرهنگی استان، باید کارهای تولیدی فاخری در زمینه معرفی شخصیت کریمه اهلبیت(ع) و کارکردهای قم در ابعاد مختلف ملی و بین المللی تهیه کنند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.