سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

طرح آمایش صنعتی كشور تدوین می شود

نماینده مردم اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح آمایش صنعتی كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / كمال الدین پیرموذن در گردهمایی معتمدین ، مسوولان ونمایندگان مجلس با اصناف و بازاریان اردبیل افزود: امیدواریم با تصویب و اجرای این طرح ، توسعه صنعتی به صورت متعادل و یكپارچه در مناطق محتلف كشور انجام شود.

وی با اشاره به رتبه بیست و دومی استان اردبیل در بین استان های توسعه یافته گفت: بخشی از این توسعه نیافتگی‌ تحمیلی بوده و به رغم ظرفیت ها در حوزه صنعت و معدن مانند منابع پرلیت این محصول در سایر استان ها فرآوری می شود و منطقه از فرصت اشتغال و درآمدزایی آن بی بهره است.

وی افزود: در شرایط كنونی كشور تخصیص اعتبارات یكی از پیگیری‌های اساسی نمایندگان استان بویژه در زمینه پتروشیمی اردبیل بوده كه با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم مجوزهای لازم را برای دریافت و تخصیص اعتبارات از صندوق توسعه ملی دریافت كنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهارامیدواری كرد اجرایی شدن پروژه پتروشیمی اردبیل منجر به تقویت تولید ، حل مشكل بیكاری و تولید سرمایه در استان شود.

پیرموذن همچنین با اشاره به وحدت رویه نمایندگان در زمینه پیگیری مطالبات به حق مردم از تدوین شرح وظایف مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد/س 

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، آمایش ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.