سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ملت ایران با زور و تحکم خاضع نمی‌شود / برتری ایران به واسطه جوانان هوشمند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران در طول تاریخ نشان داده است که با زور و تحکم خاضع نمی‌شود چرا که روحیه این ملت روحیه آزادیخواهی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی امروز همزمان با اولین روز دهه فجر در دیدار با مدیران و مسئولان استان افزود: ما خداوند متعال را شاکریم که نعمت عظیم انقلاب اسلامی را به ما هدیه داد که بعد از گذشت 34 سال ما امروز در نقطه‌ای از اقتدار و صلابت جهانی قرار داریم که حتی تصور چنین عظمتی را نداشتیم.

وی گفت: این ملت با روحیه ارزشی خود بر دشمنان و اهریمنان مسلط شده و با شکستن انحصار غربی حتی در تکنولوژی‌های پیشرفته توانسته است برای همیشه به نظام ارباب رعیتی در دنیا پایان دهد.

امام جمعه اردبیل به سیاست زورمدارانه نظام طاغوتیان علیه ملت‌های آزادیخواه اشاره کرد و افزود: اولین و عظیم‌ترین دستاورد این ملت در دو دهه گذشته دستیابی به استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... بود که آمریکا و نظام غرب نتوانست جلوی آن بایستد و مانند سابق بخواهد برای این ملت نخست وزیر انتخاب کرده یا آن را برکنار کند چرا که چنین رفتاری با کرامت و رفعت ملت ایران منافات داشت.

وی گفت: ‌برای یک ملت ارزشمند‌تر و مقدس‌تر از غرور و هویت ملی چیز دیگری نیست که چنین غروری در دوران پهلوی زیر پا گذاشته شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان به استقلال علمی کشورمان و پیشرفت‌های محیر‌العقول در این باب اشاره کرد و افزود: اینکه ملت ایران امروز به دست جوانان توانمندش کاوشگری را به فضا پرتاب می‌کند نشانگر این مسئله است که برای پیشرفت‌های علمی این سرزمین و جوانانش مجال خوبی پیدا شده به طوری که دانشگاه‌های ما در سایه این فرصت رتبه‌های ممتاز جهانی را به دست آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه گفت: دشمن با بهانه قرار دادن موضوع انرژی هسته‌ای سعی می‌کند غرور ارزشمند این ملت را در عرصه علمی و پیشرفت‌های جدید تحت‌الشعاع قرار دهد و ترس واقعی آنها از بلوغ، استعداد و نبوغ بومی جوانان این سرزمین است.

وی تولیدات ایران را بدیع و تازه اعلام کرد و افزود: علیرغم محاصره علمی و اقتصادی این ملت امروز در مسیر پیشرفت روز افزون قرار گرفته است./س

برچسب ها: اردبیل ، ملت ، ایران ، با ، زور ، و ، تحکم ، خاضع ، نمی ، شود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.