سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آغاز ساخت ايستگاه تقويت فشار گاز وراوي در فارس

مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، علی منتصری گفت : طی پنج سال آینده ، چهار ایستگاه تقویت فشار گاز در مناطق عملیاتی تحت پوشش این شرکت ساخته می شود.

وی افزود : هم اکنون کار طراحی ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی انجام شده است و این ایستگاه تقویت فشار گاز ، اولین ایستگاهی است که پس از ایستگاه تقویت فشار گاز نار در سرویس قرار می گیرد.

منتصری با بیان اینکه هم اکنون طرح احداث ایستگاه تقویت فشار گاز کنگان نیز در دست طراحی است اضافه کرد : با توجه به اینکه 30 درصد از گاز تولیدی نفت و گاز زاگرس جنوبی از میدان کنگان تامین می شود طرح احداث ایستگاه تقویت فشار گاز این میدان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است و مناطق عملیاتی این شرکت شامل مناطق نار و کنگان ، آغار و دالان ، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه پارسیان در سه استان فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

این شرکت ، تامین گاز پالایشگاه های گازی فراشبند ، فجر کنگان ، سرخون و پارسیان و تزریق گاز در مخازن نفتی مارون ، ارسال مایعات گازی به پالایشگاه شیراز و پالایشگاه پارسیان و بندر طاهری را بر عهده دارد./س

برچسب ها: ایستگاه ، فشار ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.