سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اروپایی‌ها موضوع هسته‌ای را از مسیر حقوقی به سیاسی نکشانند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی‌ها نباید در موضوع مذاکرات هسته‌ای، مسایل را از مسیر حقوقی به مسیر سیاسی بکشانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت‌پور افزود:: اروپایی‌ها بزرگ‌ترین اشتباهی را که در مسئله هسته‌ای ایران مرتکب شدند، اینکه سعی داشتند مذاکرات هسته‌ای را از مسیر حقوقی به حوزه سیاسی بکشانند، اما بحث ما این است که مسایل هسته‌ای، مسایل حقوقی است و براساس قوانین و مقررات بین‌المللی باید مشکلات احتمالی نیز برطرف شود.

وی گفت: ما براساس قوانین و مقررات بین‌المللی مجاز هستیم، غنی‌سازی را انجام دهیم تا نیاز کشور را در حوزه‌های مختلف برطرف کنیم که در این زمینه باید موضوع بررسی شده و نظر حقوقی اعلام شود.

حقیقت‌پور همچنین افزود: اروپایی‌ها به جای این مسئله با سیاسی کردن بحث سعی می‌کنند از ابزار فشار و تهدید استفاده کنند که هرگز این حربه پاسخگو نخواهد بود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اروپایی‌ها اراده‌ای برای حل این موضوع ندارند، گفت: تلاش و کوشش آنها بر این بنا شده که با این مسئله بازی کنند تا با وارد آوردن فشار به ایران و آزار و اذیت بکوشند در سطح بین‌المللی از این حربه بهتر استفاده کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، موضوع ، هسته ، ای ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.