سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان

باند بزرگ سارقان کابل‌های فشار قوی خطوط انتقال برق متلاشی شد

چهار عضو اصلی باند بزرگ سرقت کابل‌های مسی خطوط انتقال شرکت برق که در 9 فقره سرقت بیش از 600 کیلو گرم کابل مسی را به سرقت برده بودند دستگیر شدند.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،
  سرهنگ صارمی در تشریح این خبربا بیان اینکه در پی وصول گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت کابل‌های مسی انتقال نیروی شبکه هوایی برق از شهر شاندیز ماموران پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات خود را در زمینه شناسایی سارقان آغاز کردند، افزود: ماموران آگاهی در تحقیقات پیچیده خود موفق به شناسایی باند بزرگی شدند که با خودروهای سرقتی در نقاط حاشیه‌ای شهر با استفاده از تاریکی هوا اقدام به سرقت می‌کنند.

صارمی با بیان اینکه پس از تکمیل کارهای اطلاعاتی و شناسایی، ماموران آگاهی با کسب دستور مقام قضایی وارد عمل می‌شوند، خاطرنشان کرد: بامداد روز گذشته در حالی که اعضای این باند خود را برای سرقت دیگری آماده می‌کردند ماموران آگاهی در قالب 6 تیم پوششی و پشتیبانی عملیات به صورت کاملاً غافلگیرانه به مخفیگاه این باند در روستای چهار برج فردوسی شهرمشهد وارد و سه عضو این باند (2 مرد و 1 زن) را دستگیرمی‌کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را در محل کشف که در بازرسی از صندوق عقب خودرو خودرو آلات و ادوات سرقت شامل دو عدد قیچی آهن بر، دستکش و پوتین عایق انتقال جریان الکتریسته کشف و ضبط می‌کنند.

صارمی اظهار کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده متهمان صراحتاً به 9 فقره سرقت سیم و کابل‌های سرقتی با همدستی فردی مال‌خر اعتراف که ماموران مجدداً با کسب دستور مقام قضایی بلافاصله وارد عمل شدند و فرد مال‌خر را در مخفیگاهش دستگیرکردند که در این رابطه یک دستگاه وانت پیکان سرقتی و بیش از600 کیلوگرم سیم و کابل را کشف می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات صریح و مدارک و شواهد موجود متهمان به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بینالود روانه زندان شدند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کابل ، سارقان ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.