سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آغاز همايش ملي فيزيولوژي پس از برداشت در شيراز

نخستین همایش ملی فیزیولوژی پس از برداشت با حضور بیش از 200 محقق و پژوهشگر از سراسر کشور دیروز در شیراز آغاز شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، دبیر اجرایی همایش هدف از برگزاری این همایش را بحث و تبادل نظر درباره جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه محصولات باغی پس از برداشت و حضور موثر در بازارهای بین المللی و آشنایی تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات باغی با شرایط موردنیاز نگهداری این محصولات پس از برداشت دانست.
رمضانیان افزود : 314 مقاله به همایش ارسال شده که 170 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و 88 مقاله برای ارائه به صورت شفاهی پذیرفته شده است.
این همایش در دانشگاه شیراز با حضور استادان ، دانشجویان ، مسئولان اجرایی ، تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات باغبانی و متخصصان فیزیولوژی برپا شده است .
در فیزیولوژی پس از برداشت به شرایط نگهداری محصولات باغبانی پرداخته می شود که خنک سازی اولیه ، جداسازی ، درجه بندی ، بسته بندی ، انبار داری ، بازاریابی و صادرات محصولات پرداخته می شود .
امنیت غذایی محصولات باغبانی ، افزایش مدت بازرسانی فرآورده های باغبانی ، افزایش صادرات ، افزایش غیرقفسه ای عمر فرآورده های باغی ، افزایش عمر باغداری فرآورده های باغداری و کاهش پوسیدگی محصولات باغبانی از جمله مزایای استفاده از دانش فیزیولوژی پس از برداشت است.
همزمان با برگزاری همایش 2 روزه فیزیولوژی پس از برداشت ، نمایشگاهی از جدیدترین دستاوردها و فعالیت های پژوهشی برای بهبود و افزایش ماندگاری محصولات پس از برداشت برپا می شود./س

برچسب ها: همایش ، فریولوژی ، برداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.