سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام 7 اختراع توسط دانش‌آموزان ریگانی

مسئول تیم توانمندی‌های دانش‌آموزی مدرسه ابوریحان بخش گنبکی ریگان گفت: دانش‌آموزان این مدرسه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی موفق به انجام 7 اختراع شدند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مصطفی باقری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: دستاوردهای زیادی توسط دانش‌آموزان ریگانی در رشته برق ساختمان اجرا و عملی شده است.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان مدرسه ابوریحان بخش گنبکی ریگان از مدارس این شهرستان به توانمندی‌هایی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دست یافتند که از آن جمله می‌توان به انجام 7 اختراع اشاره کرد.

باقری‌زاده تصریح کرد: راه‌اندازی درب اتوماتیک، سیستم اعلام و اطفای حریق، کنتورهای سه‌فاز و تک‌فاز، الکتروموتورها، موتور دوکاره، دستگاه اعلام سرقت و آیفون‌های تصویری از جمله این دستاوردها و توانمندی‌ها به شمار می‌رود که توسط دانش‌آموزان اجرا شده است.

وی افزود: 16 دانش‌آموز این مدرسه در این توانمندی‌ها با یکدیگر همکاری داشتند و مصطفی جلالی موتور دوکاره را اختراع کرده است که می‌تواند همزمان با دو کلید به سمت راست و سپس به سمت چپ حرکت کند و یکی دیگر از دانش‌آموزان دستگاه اعلام سرقت را ساخته است./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.