سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول جزینی: با توجه به امکانات کم، بالاتر از انتظار ظاهر می شویم/هنوز بستر بازگشت بنا مهيا نشده

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان گفت: کشتي گيران امکانات آنچنان خوبي براي مسابقات وهبي امره ندارند ولي با همین امکانات کم، قول مي دهيم که در ترکيه بالاتر از انتظار ظاهر شويم.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات جام وهبی امره استانبول با تلفیق نفرات جوان و بزرگسالان حاضر خواهیم شد در چند وزن دنبال نفرات برتر هستیم تا با بهترین ها در مسابقات جام جهانی شرکت کنیم؛ انتخاب نفرات دوم و سوم در هر وزن به کشتی فرنگی کمک می کند تا برای سال آینده پشتوانه خوبی بسازد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: وضعیت کنونی کشتی فرنگی کشورمان طوری است که با وجود کمبودها نسبت به کشتی آزاد، نفرات حاضر در مسابقات وهبی امره و جام جهانی تهران بهتر نتیجه خواهند گرفت.

جزینی خاطرنشان کرد: کشتی آزاد بلافاصله پس از المپیک تمرینات خودش را شروع کرد و تمام نیروهای آنها جلوتر از ما هستند ولی نفرات کشتی فرنگی با توجه به کمبودها بالاتر از حد خود نتیجه خواهند گرفت.

وی ادامه داد: کشتی گیران ما نسبت به داده هاي کم و تمرینات کمتر بازده خوبي خواهند داشت و در مسابقات وهبی امره خواهند درخشید.

جزینی در مورد تغذیه کشتی گیران فرنگی کار گفت: با اینکه تغذیه کشتی گیران بهتر از قبل شده ولی هنوز اصل کار درست نشده است اما امکانات در این اردوی 20 روزه فرنگی کاران برآورده شده است.

وی  در مورد شارژ کردن روحیه و انگیزه مربیان و نفرات تیم ملی تصریح کرد: هنوز برای برطرف کردن مسائل مالی دستوری داده نشده است و مثل اینکه نمی خواهند کاری انجام دهند.

جزینی اضافه کرد: فدراسیون تلاش زیادی برای حل مشکلات انجام می دهد ولی این کارهای کوچک برای کوتاه مدت خوب نیست.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عدم حضور محمد بنا در کشتی گفت: عدم حضور محمد بنا در تیم ملی همه را اذیت می کند و این مسئله برای ما سنگین است ولی نفرات تیم باید عادت کنند که بنا دیگر به خاطر بعضی از مسائل حضور نخواهد داشت.

جزینی در مورد تماس با بنا تأکید کرد: از دور با محمد بنا تماس دارم و این یک دلگرمی خوب برای من است، بنا فقط به خاطر کشتی رفت و همیشه دنبال پشتوانه سازی بود و در حال حاضر بستر برای بازگشت وی مهیا نیست./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.