سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشونت در آمریکا یک زن را بدشانس‌ترین مادر دنیا کرد +عکس

رونی می ‌گوید پسرش بیگناه بوده و در حالی که کنار یکي از خیابان ‌‌‌های شیکاگو به همراه دوستش در حال صحبت بوده با اصابت گلوله ‌ای کشته شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه ناامنی در جامعه آمریکا باعث شده تا بسیاری از مردم این کشور سعی کنند تا حد ممکن از خانه خود خارج نشوند اما این ناامنی برای یک مادر از همه مردم آمریکا بیشتر هزینه به دنبال داشته و او چهار فرزندش را در جریان تیراندازی‌‌‌ های خیابانی از دست داده است.

این مادر به نام رونی چمبرز می ‌گوید: به دلیل افزایش خشونت‌‌‌های خیابانی در شیکاگو هر 4 فرزندش مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفته‌ اند و به قتل رسیده ‌اند. چهارمین پسر این زن روز گذشته هنگام تیراندازی خیابانی افراد مسلح هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

رونی می ‌گوید پسرش بیگناه بوده و در حالی که کنار یکي از خیابان ‌‌‌های شیکاگو به همراه دوستش در حال صحبت بوده با اصابت گلوله ‌ای کشته شده است. بر اساس اعلام پلیس، میزان خشونت و قتل از سال 1990 تاکنون 2 برابر افزایش یافته است.

این مادر به به رسانه گفته است: نخستین فرزندم کارلوس در سال 1995 میلادی هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. در سال 2000 میلادی دختر 15 ساله ‌ام لاتویا و پسرم جروم با فاصله چند ماه از یکدیگر در خشونت‌‌‌ های خیابانی به ضرب گلوله کشته شدند. تنها یک پسر برایم باقی ‌مانده بود که او هم روز هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

وی تاکید کرده است: قاتل توانسته به راحتی از صحنه قتل بگریزد. تمامی 4 فرزند من قربانی درگیری و خشونت در شیکاگو شده ‌اند .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.