سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از مدتها انتظار، لیگ برتر بانوان پینگ‌پنگ فردا کلید می‌خورد

پس از مدتها انتظار، سر‌انجام لیگ برتر سال91 بانوان تنیس روی میز از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در حالی از فردا آغاز میشود که برای به حداکثر رساندن تعداد تیمهای شرکت کننده بارها به تعویق افتاده بود، اما سرانجام فقط حضور پنج تیم در لیگ قطعی شد تا لیگ امسال در حالی آغاز شود که هر هفته یک تیم مجبور به استراحت است.

براساس این گزارش در هفته اول لیگ برتر، دو تیم فولاد ماهان و فرشتگان در اصفهان به مصاف هم می‌روند، هیئت تهران هم میزبان تیم هیئت تنیس روی میز استان البرز خواهد بود، مس کرمان نیز استراحت دارد.

لازم به ذکر است دو تیم مس کرمان و فولاد ماهان دو مدعی اصلی عنوان قهرمانی لیگ امسال هستند.

فولاد ماهان با وجود اینکه اولین سال است که حضور در لیگ بانوان تنیس روی میز را تجربه می‌کند با در اختیار گرفتن بهترین‌ها همچون ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز و محبوبه عمرانی یکی از قدرتمندترین بانوان ملی‌پوش انگیزه و پتانسیل زیادی برای قهرمانی دارد.

هر چند قرار بود جای فولاد ماهان، ذوب آهن با سابقه در لیگ شرکت کند اما به دلیل مشکلات مالی ذوب‌آهنیها امسال از حضور در لیگ برتر باز‌ماندند و جای آنها فولاد ماهان به عنوان نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر 91 شرکت کرد.

در تیم مس کرمان هم که یکی از تیمهای قدیمی لیگ برتر بانوان تنیس روی میز محسوب می‌شود و در لیگ 90 هم عنوان قهرمانی را از ان خود کرده بودند، باز هم به دنبال بالای سر بردن کاپ قهرمانی است.

مس کرمانیها در لیگ امسال مریم صامت و بهاره رهنما دو بازیکن اصلی تیم ملی بانوان تنیس روی میز را در اختیار گرفته‌اند.

در این گزارش آمده است تیم هیئت گیلان تا آخرین لحظات قرار بود در لیگ امسال شرکت کند اما به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ انصراف دادند، آنها گران بودن هزینه اقامت، بلیط هواپیما و... را دلیل عدم حضور خود عنوان کرده بودند.

فرشتگان اصفهان یا تیم فرشته سموعی یکی از تیمهای بود که برای ورود به لیگ امسال بسیار تلاش کردند، آنها تنها تیمی بودند که با وجود اینکه مشکلات زیادی بر سر راهشان قرار گرفته بود تمام مشکلات را مرتفع ساختند تا از لیگ 41 جا نمانند.

رئیس سازمان لیگ داریوش ضرغامپور، هم همکاری‌های لازم را با آنها کرد و حتی جلسه قرعه‌کشی را بارها به تعویق انداخت تا فرشتگان به لیگ امسال برسد./مح
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فردا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.