سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"اینجا ایران" از "خمین" روی آنتن شبکه دو می رود

"اینجا ایران" به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و با اجرای رسالت بوذری و شهرام شکیبا ، امشب ساعت30/19 دقیقه از خمین روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، " اینجا ایران" نام ویژه برنامه ای ست که به بهانه دهه مبارک فجر برای معرفی توانمندی ها و  دستاوردهای پس از انقلاب استان های کشور، روی آنتن می رود.   
این برنامه که به سفارش گروه  اجتماعی شبکه دو در 13 قسمت 70 دقیقه ای تولید خواهد شد، هر شب به صورت زنده از یکی از استان های اراک، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان  پخش می شود.  
گروه 20 نفره عوامل برنامه ساز  " اینجا ایران" که در سفری زمینی هر شب به یک استان کشور سفر می کنند ، در هر استان از 10 نخبه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی شهرستان میزبان قدردانی خواهند کرد.
این برنامه به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان های مختلف کشور در 34 سال گذشته می پردازد و قصد دارد چهره ایران پس از انقلاب را به منصه ظهور بگذارد.  
بر اساس اعلام گروه اجتماعی شبکه دو سیما انتخاب لوکیشن های این برنامه بر اساس آمادگی استان ها صورت گرفته و در صورت تمایل و اعلام آمادگی استانی دیگر پخش برنامه " اینجا ایران" ادامه پیدا خواهد کرد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.