سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي حرف و حديثهاي هفته آخر سوپرليگ بسكتبال؛

كبير: كار به اما و اگر افتاده، چرا ديگران را متهم مي كنند؟

سرمربي تيم شهرداري گرگان با ناراحتي از صحبتهاي پيش آمده در مورد هفته آخر ليگ گفت: وقتي با نيروي خود مي توان بازيها را برد ديگر نبايد كار به اما و اگر بكشد، چرا ديگران را متهم مي كنند؟

اسداله كبير در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد وضعيت هفته هاي اخير تيمش تاكيد كرد: زحماتي كه بازيكنان ما از ابتداي فصل كشيدند در هفته هاي اخير نتيجه داده و به هر حال تيم جوان، براي راه افتادن هميشه به زمان نياز دارد.از طرفي بازيكن خارجي تيم علاوه بر تاثير رواني در بين بازيكنان، ضعفي را كه در پست وي داشتيم برطرف كرد و شرايط تيم بهتر شد.

** ما با زور بازوي خودمان مي بريم

كبير در مورد صحبتهاي مربوط به هماهنگي بين تيمها براي نتايج هفته آخر گفت: به نظرم حاشيه هاي بسكتبال با چنين شايعاتي بيشتر از چيزي است كه درون آن مي گذرد. ما انتظاري از كسي نداريم و با زور بازو و توان خود بازي مي كنيم. اتفاقا در اين چند هفته هم نشان داديم كه اين موضوع در توانمان هست.

وي ادامه داد: در زمان شروع بردهايمان مقابل دانشگاه آزاد حرف و حديث زيادي ايجاد كردند اما با بردهاي بعدي اين صحبتها تمام شد. ما با حرف و حديثهاي بسكتبال كاري نداريم. اگر برديم كه خوشحال مي شويم اگر نه هم به هر حال از شرايط تيم راضي هستيم.

سرمربي گرگان اضافه كرد: حرف من در مورد بازيها اين است كه وقتي مي توان با نيروي خود بازيها را پيش برد چرا كار به اما و اگر بيافتد و اگر اين اتفاق افتاده چرا ديگران را متهم به زد و بند مي كنند؟

** اين حرفها در بسكتبال قشنگ نيست

سرمربي گرگان اشاره كرد: مطرح كردن اين حرفها قشنگ نيست. ما هيچ وقت به اين شكل در مرود مسائل بسكتبال صحبت نمي كنيم و هر اتفاقي بيافتد در زمين خود را نشان مي دهيم. خوشبختانه براي مرحله پلي آف هم هيچ مشكلي نداشته و فكر مي كنم با توجه به بودجه و توان تيمي جايگاه خوبي به دست اورده ايم. ما با بودجه امسال تيم از بودن در همين جايگاه هم راضي هستيم و فكر مي كنم علاوه بر ما مسئولان و تماشاگران تيم هم راضي باشند.

كبير در مرود شرايط بابك نظافت و بازگشتش به تيم گفت: در فاصله بين مرحله مقدماتي و پلي آف شانس رسيدن بابك به تيم وجود دارد. وي در حال حاضر به آرامي كنار تيم تمرين مي كند اما هنوز در عكس العمل ها و چرخش مشكل دارد. بابك در صورت رسيدن كمك خوبي در پلي آف خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.