سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

غرفه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف برپا مي شود

غرفه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف برپا مي شود و دانشگاه صنعتی شریف همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غرفه دستاوردهای علمی پژوهشی خود را در روز 22 بهمن ماه 91 برپا می کند.

دکتر محمد شریف خانی، مسئول ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: این غرفه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه شریف از مجموعه اختراعات، ابتکارات و فناوری های نوین دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود و برای بازدید عموم مردم علاقمند در روز 22 بهمن ماه امسال راه اندازی می شود.

وی به سایر برنامه های این دانشگاه در طول ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: برپایی مسابقات فرهنگی مختلف توسط کارکنان، اجرای تئاتر در زمینه شخصیت امام خمینی(ره) و توزیع نشریه ویژه بهمن ماه توسط گروه های دانشجویی از دیگر برنامه های دانشگاه صنعتی شریف در ایام دهه فجر است.

وی یادآور شد: مجلات علمی و فرهنگی دانشگاه نیز در روز 22 بهمن در غرفه دانشگاه شریف نیز ارائه خواهد شد و اهدای تقویم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استادان و کارکنان دانشگاه نیز از دیگر برنامه های دانشگاه در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است./ح

 
برچسب ها: دانشگاه ، غرفه ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.