سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نظارت مستمر بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجانشرقي

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي از حضور فعال بازرسان این سازمان در بازار برای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها و ممانعت از سود جویی افراد فرصت طلب خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، اسماعیل عطاپور با اشاره به وظایف و مسئولیتهای نظارتی این معاونت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: بازرسان این سازمان طی 9 ماه اخیر بیش از 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده فروشی میوه و تره بار در سطح استان صورت گرفته است.

وي اظهار كرد: در همین راستا به تعداد 570 فقره پرونده تخلفاتی پس از احراز تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بيان اينكه نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان یکی از اهداف عمده معاونت نظارت و بازرسی است گفت: بازرسان و کارشناسان این سازمان با بازرسیهای هدفمند و منطقی بر تمامی واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی نظارت مداوم خواهند داشت.

وی در پایان ضمن قدرداني از همکاری شهروندان با معاونت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن 124 ( ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت ) تماس حاصل نمایند. /ع

برچسب ها: نظارت ، مستمر ، میوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.