سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

فتنه های دشمن با شبیخون فرهنگی در کمین انتخابات است

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا گفت : استکبار دست از خصومت با نظام اسلامی برنداشته و با شبیخون فرهنگی در کمین انتخابات آتی ریاست جمهوری نشسته‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، داود کاظمی در چهل‌ و پنجمین یادواره تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نزاجا  در محل مجتمع رفاهی و تفریحی ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد:خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیش از دیگر اقشار بر این مسیر رسالت داشته و به نوعی باید حافظ‌ خون شهدا باشند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار و ایادی آن هدف براندازی نظام اسلامی را دارند گفت: استکبار که امام راحل رحمت‌الله از آن تعبیر به شیاطین بزرگ کرده‌اند به همراه دول وابسته خود و همچنین اسرائیل غاصب دست از شیطنت و خصومت با انقلاب اسلامی برنداشته‌اند.

وی تصریح کرد: امروز هم در صحنه جنگ با استکبار به سر می‌بریم و فقط شکل و شیوه آن عوض شده؛ دشمنان نظام اسلامی به واسطه ابزار فرهنگی چون رسانه و تبلیغات تلاش خود را برای نفوذ در فرهنگ و آسیب بر تنه‌ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی  می‌کنند.

کاظمی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در این پیچ تاریخی اذعان کرد: مقام معظم رهبری به خوبی شرایط را درک کرده و با تعابیری چون ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آحاد جامعه را نسبت به این جنگ نامرئی و مهلک بیدار ساخته است.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا تاکید کرد: امروز سلاح نامرئی دشمن نهاد خانواده ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است و در مقابل ما باید سلاح حمایت از خون شهدا و ولایت فقیه را به دست بگیریم.

کاظمی اظهار کرد: باید گوش‌ها آماده شنیدن شاخصه‌های رهبری در عرصه انتخابات باشد.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با اظهار خرسندی از حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های مشارکتی و هم‌پیمانی با آرمان‌های انقلاب اسلامی اذعان کرد: در انتخابات رنگ ما رنگی از جنس خدایی و اتحاد است که آن را مقام معظم رهبری تعیین می‌کند.

وی افزود: رنگ انتخابات نباید رنگ جریان و حزب خاصی باشد چرا که بهترین فرصت برای ایجاد شکاف و رخنه توطئه‌های دشمن به دیواره تنومند نظام اسلامی برای آنان تلقی می‌شود/س 

 

برچسب ها: شبیخون ، دشمن ، کمین ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.