سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،


"ويتالي چوركين" نماينده روسيه در سازمان ملل متحد اظهار داشته كه دولت روسيه طرح جديدي را براي پايان دادن به بحران سوريه با همكاري "اخضر ابراهيمي" فرستاده ويژه سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه مورد بررسي قرار خواهد داد.


درحاليکه شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد جلسه روز سه شنبه خود در ژنو را به بررسي موضوع اسرائيل اختصاص داده بود ، نماينده ي رژيم صهيونيستي از شرکت در اين جلسه خودداري کرد.


آژانس بين المللي انرژي اتمي روز سه شنبه گزارش هاي منتشر شده را در مورد وقوع انفجاري عظيم در نيروگاه فردو رد کرد.


طيف وسيعي از زنان عضو اتحاديه هاي تجاري و بازرگاني تركيه كارزاري را آغاز كرده اند تا از طريق آن و جمع آوري امضاي شهروندان تركيه دولت آن كشور را وادار سازند تا قانون ضد اسلامي ممنوعيت استفاده از پوشش حجاب را لغو نمايد.


"يتسحاق بن يسرائيل" رئيس آژانس فضايي رژيم صهيونيستي با اذعان به افزايش قدرت ايران در زمينه هوا-فضا، از ايران به عنوان كشوري ياد كرد كه داراي تكنولوژي برتر در خاورميانه است.


وزير امور خارجه روسيه روز سه شنبه اعلام کرد اين کشور فهرستي از آمريکايي ها را تهيه کرده است که بر اساس قانون ديما ياکوفلف حق اقامت در خاک روسيه را ندارند.


رئيس جمهوري مصر به استانداران سه استاني که در پي ناآرامي هاي اخير، قانون منع آمد و شد در آنها به اجرا گذاشته شده است، اختيار داد تا کاهش محدوديت يا ادامه وضعيت فوق العاده در اين استان ها را بررسي کنند.



رسانه هاي مختلف غربي به بازتاب پيشرفت فضايي اخير كشورمان پرداخته و اذعان كرده اند كه اين اقدام موفقيتي بزرگ بوده است.


روزنامه الاخبار لبنان در مقاله اي به قلم "ناهض حتر" نوشت، عربستان سعودي تصميم گرفته مرقد مطهر حضرت محمد (ص) و سه مسجد تاریخی را در شهر مدينه منوره تخريب كند.



کودک خردسال ايراني تبار در انگليس در فهرست يک درصد انسانهاي بسيار باهوش جهان قرار گرفت.


محمد البرادعي از چهره‌هاي معروف مخالفان مصر امروز ،چهارشنبه ، برگزاري نشستي فوري را با دولت اين کشور خواستار شد.



رئيس جمهور مصر وارد آلمان شد.


سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه طي مقاله اي در پايگاه وزارت امور خارجه اين كشور مواضع خود را درخصوص مسائل جهاني بويژه ايران تشريح كرد.


درحالیکه زنان عربستانی و به ویژه اقشار متوسط جامعه در این کشور نفت خیز برای کسب درآمد و روزی با مشکلات بسیاری روبرو هستند؛ همچنان در جامعه با کار آنها به بهانه حفظ "کرامتـ"شان به شدت مخالفت می شود.


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه حمله نظامی به ایران چیزی جز باخت برای این رژیم در پی ندارد اذعان داشت بدون کمک آمریکا رژیم صهیونیستی در حد و اندازه ایران نیست.


سفیر ایالات متحده در سوریه تاکید کرد کشورش به طور مستقیم در امور داخلی سوریه دخالت نمی کند اما به صورت جانبی تمام توان خود برای تضعیف دولت و براندازی آن را به کار می برد.


وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی برای ترویج تفکرات صهیونیستی با سرمایه گذاری بر فن سینمایی فیلمی را تولید کرده که در آن تخریب قبه الصخره و مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان به تصویر کشیده شده است


نيروهاي مصري مقادير اسلحه آماده قاچاق از ليبي به مصرکشف کردند .


در جديدترين اقدام خصمانه کنگره آمريکا عليه ايران، شرکتهاي دولتي اين کشور از دادوستد و سرمايه گذاري کلان در بخش انرژي ايران ممنوع شدند.


شرکت خودروسازي فيات ايتاليا اعلام کرد ميزان بدهي هاي اين شرکت با 18 درصد افزايش در سال 2012 به شش ميليارد و پانصد و چهل ميليون يورو رسيد .


رسانه هاي مصري از ورود هيئت سه نفره ايراني به قاهره پيش از سفر رئيس جمهور كشورمان به مصر خبر دادند.


سربازان رژیم صهیونیستی با ویران کردن وحشیانه یک منزل مسکونی نوجوانی را به اسارت برده و در بازجویی ها یکی از افسران از او خواسته بود تا در نوجوان فلسطینی در مقابل او زانو بزند و وی در پاسخ گفته بود "جز در مقابل خدا زانو نمی زنم".


رشد اقتصادي آمريکا در سه ماهه پاياني سال گذشته کاهش يافت .



انفجار امروز در استان خوست افغانستان دو کشته و چهار زخمي بر جا گذاشت.


"بروس ریدل" مشاور ویژه رئیس جمهور آمریکا با رائه تحلیل نامه از بروز قریب الوقوع انقلاب در عربستان ابراز نگرانی کرده و تاکید کرده است که سرنگونی آل سعود فاجعه ای برای منافع آمریکا در منطقه خواهد بود.


رئيس جمهور مصر در هواي باراني، وارد آلمان شد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.