سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

هیچ مسئولی حق تبلیغات بر علیه یا له کسی از بیت المال ندارد

فرماندار اهر گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات ادارات و تبلیغات بر علیه یا له کسی ندارد و هر مسئولی دراین زمینه تخطی کند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان تأکید کرد: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات ادارات و تبلیغات بر علیه یا له کسی ندارد و هر مسئولی دراین زمینه تخطی کند برخورد جدی خواهد شد.

وی، وظیفه مسئولین را فراهم کردن فضای مناسب برای انتخابات و تمهیدات لازم دراین خصوص جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات اعلام کرد و افزود: ملت ایران همچون گذشته با حضور پرشور و حماسی خود دراین انتخابات بار دیگر امید دشمنان را به یأس مبدل خواهد کرد.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید با راهکار مناسب اعلام کرد.

فرماندار اهر از بهره برداری از 30 پروژه مهم عمرانی در قالب عمران شهری، آب رسانی، گازرسانی، راه، برق رسانی و ایجاد زیرساختها با صرف اعتباری بالغ بر یکصد و ده میلیارد ريال و بهره برداری از 625 واحد مقاوم سازی اماکن روستایی با استفاده از تسهیلات بانکی کم بهره به مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد ريال خبر داد.

وی، تلاش های انجام شده توسط کارگروه های فعال در امر زلزله را به جهت حضور موفق قدردانی کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر افزود: بازسازی ها در مناطق زلزله زده به اتمام نرسیده و ستادهای معین بازسازی با قدرت تمام تا اتمام کامل زیرساختها در مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت.

فرماندار اهر همچنین بااشاره به مشکلات پیش آمده به صاحبان طرح های تولیدی و خدماتی و بازرگانی در سطح شهر خواستار ارائه تسهیلات لازم برای کمک و فعالیت مجدد این طرح ها شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز تأکید کرد که باید با تمهیدات لازم ادارات و نهادهای دست اندرکار بخصوص میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و سایر نهادهای فعال دراین زمینه با برنامه ریزی مناسب شهرستان اهر را برای استقبال از میهمانان نوروزی که امسال به جهت وقوع زلزله حضورشان پررنگ خواهد بود فعالیت مضاعف نمایند. و در حوزه روستایی نیز تعاونی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها نیز برنامه ریزی مناسب در این زمینه داشته باشند.

وی، در پایان بر توجه بیشتر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بر آماده سازی مناسب مراکز تاریخی و موزه ادب و عرفان شهرستان برای ایام نوروز با مرمت و بازسازی تأکید کرد.

فرماندار در پایان آقایان نوری، نادری فر، نجف زاده به عنوان روسای جدید بیمه سلامت، اوقاف و بانک توسعه تعاون معرفی شد./س

برچسب ها: تبلیغات ، علیه ، کسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.