سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان جزو فعالترین استانها در رشته ورزشی جانبازان و معلولان کشور

استان زنجان جزو استانهای منحصر به فرد کشور است که چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ زیرساختی از بهترین موقعیت برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ در مجمع انتخابات هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: هیات جانبازان و معلولان این استان جزو اولین استانهای بود که پس از تاسیس این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد و تمامی افرادی که در این مدت در این هیات کار کردند زحمات بسیاری را کشیدند.

رحمانی افزود: هیات جانبازان و معلولان استان زنجان به دلیل وسعت و ظرفیت های که در آن نهفته است یک هیات بزرگی است که نیازمند مدیریت افراد توانمند است.

وی  تصریح کرد: در استان زنجان 18 رشته ورزشی بانوان و آقایان در بخش جانبازان و معلولان  فعال است که مدال های بسیاری را چه در سطح کشور و چه در سطح برون مرزی کسب کرده ایم که همه اینها باعث شده است تا این هیات ورزشی از سوی فدراسیون کشور سالهای متوالی به عنوان سه هیات ورزشی برتر کشور شناخته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان،ادامه داد: استان جزو منحصر استانهای است که از امکانات و تجهیزات خوب و اختصاصی این رشته ورزشی برخوردار است.

رحمانی افق استان رادر  مسابقات پارالمپیک برزیل روشن  ارزیابی و خاطر نشان کرد: بدون شک بچه های زنجان در این رقابتها مدال آوری خواهند کرد بخصوص که هم اکنون محدودیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان به پایان رسیده است و ملی پوشان زنجانی می توانند همراه با آنان به این رقابتها اعزام شوند./ب

 

 

برچسب ها: زنجان ، فعالترین ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.