سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال + جدول + اسامی ناظران و داوران

فینال زود هنگام در ورامین / باز هم صدر جدول دست نخورده می ماند / نادي غايب بزرگ هفته

هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چهارشنبه 11 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در هر شش شهر میزبان رقابت های حساس و دیدنی برگزار خواهد شد که نتایج آن می تواند صعود مدعیان به پلی آف را تحت تاثیر قرار دهد.

** نبرد آذری ها و اهمیت های متفاوت

از حساس ترین بازی های هفته هشتم نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی است جایی که شهرداری تبریز میزبانی ارومی ها می شود.

نتیجه این دیدار برای هر یک از تیم های رقیب دارای اهمیتی خاص و ویژه ای است به طوری که ارومی ها در صورت برد به صعودشان به مرحله پلی آف امیدوارتر می شوند، تبریزی ها نیز برای بالابردن اختلاف امتیازی با قعرنشینان به دنبال برد در این هفته هستند. در این بازی علی نادی کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در ترکیب تیم حضور ندارد.

** مصاف تدابیر کارخانه با خودروسازان

از دیگر بازی های حساس و سنگین هفته هشتم دور برگشت میان تیم های متین وارنای ورامین و پیکان تهران برگزار می شود.

در این بازی شاگردان مصطفی کارخانه که هم اکنون در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته اند مقابل پیکانی های صدرنشین صف آرایی خواهند کرد. این امر در حالی است که ورامینی ها پاسور اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و فرهاد سال افزون و ابراهیم یولمه دیگر پاسورهای خود برای بازی گردانی استفاده می کنند. با توجه به اختلاف چهار امتیازی میان این دو تیم در صورت باخت سه بر صفر پیکان برابر متین ورامین باز هم خودروسازان جایگاهشان در صدر جدول رده بندی حفظ خواهد شد.

** چهره جدید یزد در کرج نمایان می شود

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که به دلیل کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم هفته گذشته با تغییر سر مربی و سکاندار مواجه شده بود، روز چهارشنبه 11 بهمن ماه در کرج به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

مسئولان باشگاه پیشگامان کویر یزد معتقدند با آمدن ابراهیم وادی به عنوان سر مربی تیم والیبال این باشگاه دوران باخت های متوالی آنها به پایان رسیده و می توانند به طور مجدد در جمع کورس مدعیان پلی افی قرار بگیرند. این امر در حالی است که تیم پیشگامان کویر با 30 امتیاز جایگاه هفتم جدول را کسب کرده است.

** مصاف قعرنشینان و پیش بینی بازی سرد

پیش بینی می شود یکی از بازی های سرد که نتیجه آن تأثیری در جایگاه تیم ها در جدول رده بندی ندارد دیدار تیم های نوین کشاورز و بازرگانی جواهری گنبد در هفته هشتم دور برگشت مسابقات لیگ برتر است گنبدی ها در شرایطی در تهران به مصاف تیم نوین کشاورز می روند که مدت هاست با پنج امتیاز مکان دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند و آنچه از ظواهر امر پیداست آنها قصد افزایش امتیازات خود را هم ندارند تیم نوین کشاورز هم با وجود کسب نتایج خوب در چند هفته اخیر اما هنوز با 14 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده است آنها به کسب امتیازات بالاتر به منظور جلوگیری از سقوط به لیگ دسته یک نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند.

** مشهدی ها در یک قدمی پلی آف

بازی تیم های باریج اسانس کاشان و میزان خراسان در حاشیه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نیز حساس و سنگین است در صورتی که مشهدی ها بتوانند موفق به شکست حریف خود در کاشان شوند و سه امتیاز بر مجموع امتیازاتشان بیافزایند قرار گرفتنشان در جمع مدعیان صعود به مرحله پلی آف پررنگ تر می شود البته این امر مستلزم نتیجه دیدار تیم های شهرداری ارومیه و سایپا مقابل حریفان خود است.

** مصاف شمالی ها و جنوبی های والیبال

تیم والیبال کاله آمل در این هفته در سالن سایپا پیامبر اعظم استان مازندران میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس است این بازی در شرایطی برگزار می شود که هر هفته هر 2 تیم نتیجه بازی هفته گذشته خود را به حریفانشان واگذار کرده و از نظر روحی در شرایط یکسانی قرار دارند.

در صورتیکه تیم کاله آمل موفق به شکست حریف و کسب سه امتیاز کامل بازی شود امیدش به کسب جایگاه دوم جدول رده بندی افزایش خواهد یافت.

بندر عباسی ها همه در شرایطی به مصاف با مدعیان آملی می روند که چک قسط دوم مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و آنها انگیزه کافی برای شکست حریف این هفته را به دست آورده اند.

جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته هشتم دور برگشت

رده

نام تیم

امتیاز

1

پیکان تهران

42

2

متین ورامین

38

3

کاله آمل

35

4

سایپا البرز

32

5

شهرداری ارومیه

32

6

میزان خراسان

31

7

پیشگامان کویر یزد

30

8

باریج اسانس کاشان

24

9

آلومینیوم المهدی بندر عباس

22

10

شهرداری تبریز

17

11

نوین کشاورز

14

12

بازرگانی جواهری گنبد

5

اسامی ناظران و داوران دیدارهای هفته نوزدهم به شرح ذیل است:

شهرداری تبریز- شهرداری ارومیه، ناضر حمید حق بین داور اول، اصغر حاج کاظمی داور دوم، مهرداد شوشتری.

متین ورامین-پیکان تهران، ناظر امیدوار حاتمی، داور اول محمد شاهمیری، داور دوم علیرضا قریب

سایپا-پیشگامان کویر یزد، ناظر خلیل یگانه، داور اول مرتضی اکرمی، داور دوم محسن ترابی

نوین کشاورز-بازرگانی جواهری کنبد، ناظر محمد حسن خوشدل داور اول ابراهیم فیروزی، داور دوم اصغر میرزایی.

باریج اسانس کاشان-میزان خراسان ناظر محمود حداد، داور اول حمید راهجردیان، داور دوم نادر انصاری

کاله آمل-آلومینیوم المهدی بندرعباس، ناظر محمود شکنی، داور اول محمد حسین پورکاشیان، داور دوم محمد عشق دوست.

گفتني است: علي نادي کاپيتان تيم ملي واليبال کشورمان  که در مسابقات هفته گذشته در برابر تيم پيکان از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد د ر بازي امروز تيم شهرداري اروميه مقابل تبريزيها حضور ندارد./آق

برچسب ها: داور ، ناظر ، والیبال ، ورامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.