سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پایان جشنواره تخصصی بانک های مازندران

دومین جشنواره تخصصی بانک های مازندران در ساری به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بانک های مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : این جشنواره سه روز با هدف تبین حذف ربا و بهره از معاملات بانکی ، حاکمیت اخلاق اسلامی ، تعیین نرخ سپرده های بانکی ، نرخ تسهیلات بانکی و حاشیه سود بانک ها با نرخ عادلانه در ساری بزگزار شد.

قربانی افزود : این جشنواره با حضور مدیران عامل و کارشناسان حوزه بازاریابی بانک ها و بانکداری الکترونیکی برگزار شد .

وی محوریت سمینار های این جشنواره را مدلهای روانشناسی مشتریان در بازاریابی ، بررسی نمونه های داخلی و بین المللی ، فنون مذاکره با مشتری، اصول تقسیم بندی مشتریان و درخواست کنندگان خدمات بانکی عنوان و تصریح کرد : در جریان جلسات این جشنواره آموزش های کاربردی برای روسای شعب، تحویلداران و سایـر کارکنان نیز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بانک های مازندران از دیگر اهداف این جشنواره را راهکارهای عملی برای تحقق اهداف بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، از جمله تجربیات موفق بازاریابی بانکی در ایران و رویکردهای نوین بازاریابی و کاربرد آنها برای روسای شعب، تحویلداران و سایـر کارکنان اعلام کرد .

مدیر روابط عمومی جشنواره بحث و بررسی درباره بانکداری الکترونیک را از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان کرد و گفت: می توان از فرهنگ سازی عمومی در زمینه بانکداری الکترونیک ،بررسی امنیت در بانکداری الکترونیکی، آشنایی با نقاط ضعف و قوت کشور در زمینه بانکداری الکترونیک، تعمیق آشنایی جامعه بانکی کشور نسبت به بانکداری الکترونیک و یکسان سازی تعاریف به عنوان محورهای اصلی بوده است.

به گفته قربانی در این جشنواره کنفرانس تخصصی بانکداری الکترونیک برای دست یابی اهدافی چون هویت دیجیتالی نظام بانکی ، آینده صنعت کارت‌های پرداخت ، امنیت در بانکداری الکترونیک نیز برگزار شد و استادان و بزرگان و کارشناسان نظام بانکی به بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب پرداختند./ع

برچسب ها: پایان ، جشنواره ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.