سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حضور پررنگ مجموعه تبلیغاتی نگاره سقز در جشنواره بین المللی تبلیغات

مدیر مجموعه تبلیغاتی نگاره شهرستان سقز گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته با حضور پررنگ مجموعه تبلیغاتی نگاره سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان، عبدمحمدی گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت تبلیغاتی داخلی و خارجی و حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، چین، ژاپن،‌ کانادا، آفریقای جنوبی و ترکیه و به همت گروه بین المللی آوین و با همکاری و مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وی افزود: در این نمایشگاه مجموعه تبلیغاتی "عبدمحمدی" به عنوان اولین نماینده استان کردستان در طول تاریخ نمایشگاه های بین المللی حضور فعال و موفقی داشت.
مدیر مجموعه تبلیغاتی نگاره شهرستان سقز اضافه کرد: مجموعه نگاره توانست به عنوان نماینده استان و شهرستان سقز پذیرای حدود 44 هزار بازدید کننده این جشنواره باشد و استان کردستان را پیشرو در عرصه تبلیغات معرفی کند.
عبدمحمدی افزود: حمایت از صنعت تبلیغات ،‌ ارتقای سطح کیفی و کمی تبلیغات،‌ کاهش عوارض منفی تبلیغات بازرگانی، آشنایی با روش های بازاریابی و فروش و انتقال دانش فنی نوین در حوزه تبلیغات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.
گروه های کالایی شرکت کننده در این مجموعه سه گروه اصلی تبلیغات، بازاریابی و کالاهای وابسته و زیرشاخه های هر سه گروه بود
بند./ب
برچسب ها: تبلیغات ، سقز ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.